1.

سنجش رضایت مشتری برای دستیابی به شاخصی قابل استفاده در نظام ارزیابی عملکرد امور شعب بانکها (مطالعه موردی در یکی از بانکهای شهر تهران)

صفحه 1-10
ناصر ناهید؛ رحیم احسانی؛ شهرام هاشم نیا

2.

طراحی یک سیستم خبره فازی جهت سنجش میزان رضایت شغلی (با تاکید بر عوامل چهارگانه رابینز)

صفحه 11-18
نیما قاسم نژاد مقدم؛ میر حسین سیدی؛ محمد نریمانی راد

3.

رهبری معنوی حلقه گم‌شده سازمان‌های سده 21 با رویکردی بر توانمندسازی

صفحه 19-34
یاسر بشیر بنائم؛ هادی اسمعیلی

4.

شناسایی و مدلسازی عوامل موثر بر ایجاد سازمان خلاق در سازمان طبق مدل سه شاخگی و تست آن در شرکت ساپکو

صفحه 35-42
محمد علی سرلک؛ محمد تقی امینی؛ اوژن کریمی؛ سعید فتح الهی راد

5.

بهبود عملکرد کارکنان با آموزش ضمن‌خدمت

صفحه 43-52
محمد سلطانی؛ سیامک کردستانی؛ الهه احمدیان؛ مینا عنابستانی

6.

بررسی عوامل پیش بینی کننده وفاداری مشتریان در بخش رستوران های ممتاز

صفحه 53-62
شمس الدین ناظمی؛ فهیمه سادات سعادت یار

7.

تاثیر حاکمیت شرکتی بر سیاستهای تقسیم سود در شرکتهای فعال در بورس اوراق بهادار تهران

صفحه 63-70
زاد اله قتحی؛ محمد حسین رنجبر؛ لیلا فناطی رشیدی

8.

تبیین مدل بومی عوامل مؤثّر بر فرهنگ تعاونی (موردکاوی: بخش کشاورزی استان گیلان)

صفحه 71-78
محمد طالقانی؛ جعفر عزیزی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب