1.

بررسی رابطه ی بین ساختار مالکیت و عدم تقارن اطلاعاتی مشروط به افشای داوطلبانه

صفحه 1-12
سمیرا رشت؛ محمدحسین رنجبر؛ سید نیما ولی نیا

2.

تاثیر انتظارات مشتریان در استفاده (نهایی) واقعی از اینترنت بانک

صفحه 13-22
امیر حسین پهلوان؛ زهرا امیر حسینی؛ شادی ادیبی فرد

3.

مدل تاثیر رهبری معنوی بر معنویت در کار؛ متغیرهای میانجی عدالت سازمانی و عزت نفس سازمانی

صفحه 23-38
غلامرضا رحیمی؛ علی هدایت فسندوز

4.

بررسی ارتباط بین سطح افشاء و کیفیت سود در شرکت‌های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران

صفحه 39-50
عبدالله تیمناک؛ فائق احمدی؛ محمدحسین رنجبر

5.

شناسایی و اولویت بندی اقدامات استراتژیک بازاریابی در سازمان‌های غیرانتفاعی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی استان هرمزگان)

صفحه 51-62
امیرمسعود سالکی؛ اسماعیل حسن پور

6.

ارائه مدلی فازی برای ارزیابی میزان معنویت سازمانی مورد مطالعه: پژوهشگاه صنعت نفت ایران

صفحه 63-77
احمد ابوالحسنی رنجبر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب