1.

بررسی رابطه ی پذیرش فناوری اطلاعات و اثربخشی سازمانی (مورد مطالعه: دادگستری استان تهران)

صفحه 1-15
حاجیه رجبی فرجاد؛ نیلوفر میرسپاسی؛ معصومه طاهری

2.

تأثیر ابعاد چهارگانه مسئولیت اجتماعی بر تصویر ذهنی از شرکت و رفتار مشتریان در شرکت بیمه ایران

صفحه 17-30
محسن فلاح؛ حرمت اصغری؛ وحید رضایی تبار

3.

تأثیرفضای اخلاقی سازمان از طریق رفتار شهروندی سازمانی بر رفتارهای ضد تولید سازمانی در شرکت ساپکو

صفحه 31-51
عباس قائدامینی هارونی؛ نازنین صادق زاده؛ رضا ابراهیم زاده دستجردی؛ مهرداد صادقی ده چشمه

4.

بررسی ارتباط ارزشی حکمرانی خوب و کوچک سازی مدیریت سود با استفاده از معاملات غیرطبیعی با اشخاص وابسته

صفحه 53-71
وحید بخردی نسب؛ فاطمه ژولانژاد

5.

کاربرد الگوریتم ارتباطی در پیش‌بینی نوسان قیمت سهام در بازار سرمایه ایران

صفحه 73-90
شادی شاهوردیانی؛ سامیران خواجه زاده

6.

بررسی رابطه بین عدالت سازمانی با سرمایه اجتماعی (مورد مطالعه: کارکنان بانک تجارت استان اردبیل)

صفحه 91-105
سعید کوهی؛ رامین صدیقی؛ زهرا پورامینی

7.

تاثیر شهرت سازمانی بر رفتار مشتریان در شرکت بیمه البرز

صفحه 106-118
صدیقه طوطیان؛ فرانک خدایاری؛ مجید علی پناهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب