1.

یکپارچه‌سازی زنجیره تأمین و تأثیر آن بر پایداری توسعه صادرات و بازاریابی در صنعت گردشگری با تکیه‌بر نقش آژانس‌ها (مطالعه‌ای در آژانس‌های مسافرتی شهر تبریز)

صفحه 1-16
هما سروری لاله؛ حسین قره بیگلو؛ بهجت آب چر

2.

ارزﻳـﺎﺑﻲ ﺗﻮانمندی های بوم گردی شهرستان ملایر با تاکید بر روستای هدف گردشگری مانیزان ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺪل SWOT

صفحه 17-34
میترا رفاهی دهر

3.

تاثیر مولفه های فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخ دهی مشتریان در صنعت گردشگری(مورد مطالعه استان زنجان)

صفحه 35-56
فیروزه حاجی علی اکبری؛ نرگس موسوی

4.

گردشگری روستایی راهبردی برای تحقق توسعه روستایی ؛ (مطالعه موردی: فقر روستاهای دهستان میشخاص از توابع بخش سیوان، شهرستان ایلام)

صفحه 57-78
سجاد شرافت؛ مصطفی ازکیا؛ منصور وثوقی؛ سید محمد سیدمیرزایی

5.

تحلیل عوامل کلیدی تأثیرگذار بر توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان صومعه سرا)

صفحه 79-94
عفت ضیاء؛ علیرضا استعلاجی؛ نصراله فلاح تبار؛ مجید ولی شریعت پناهی

6.

امکانسنجی توسعه منطقه ای: مطالعه موردی پهنه استانهای مرزی ایران و ترکیه

صفحه 95-110
رضا پورمجیدی؛ بختیار عزت پناه؛ کریم حسین زاده دلیر

7.

بررسی گردشگری شهری بافت میانی منطقه 14 اصفهان با استفاده از مدل SWOT-QSPM

صفحه 111-124
ایمان چقاجردی؛ زیبا فتوحی؛ مهدیه سلطانی نژاد

8.

تحلیل پتانسیل‌های طبیعت‌گردی شهرستان لنجان و عوامل موثر بر توسعه آن

صفحه 125-138
منیژه عبداللهی؛ صدیقه عبداللهی؛ علیرضا ایلدرمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب