1.

تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی)

صفحه 1-21
عباس خدادادی؛ سید مصطفی شاکریان؛ مریم معظمی گودرزی؛ امیر ابراهیم پور آزادبنی

2.

بررسی نقش شدت کارآفرینی و گرایش استراتژیک بر ایجاد قابلیت‌های رقابت‌پذیری و عملکرد صادراتی

صفحه 22-47
رضا روستایی؛ زهرا شیرازیان

3.

ارزیابی عملکرد شعب بانک مسکن با رویکرد تلفیقی DEMATEL و DEA (مطالعه موردی : در منطقه غرب تهران)

صفحه 48-67
ساناز عزیزی؛ عارفه فدوی اصغری

4.

طراحی مدل فرهنگ مدیریت فرآیند کسب وکار بر عملکرد مالی در سیستم بانکداری

صفحه 68-82
مریم غیاث آبادی فراهانی؛ پیمان غفاری آشتیانی؛ علی صفایی اصل؛ علی محمد عیدی وندی

5.

بررسی تاثیر مستندات برند، آوازه ی برند و هویت برند بر رضایتمندی و وفاداری مشتری از برند(مطالعه موردی : بانک دی)

صفحه 83-109
مصطفی عبدی؛ نادره السادات نجفی زاده

6.

نقش تعدیل‌کننده اعتماد در پذیرش تجارت الکترونیکی بنگاه‌به‌بنگاه(B2B) ( مطالعه موردی: شرکت اینترنتی پارس سنتر)

صفحه 110-127
احمدعلی بیانی هدش؛ سیدمحمود هاشمی؛ مجتبی معظمی

7.

مقایسه کارایی مدل میانگین- واریانس و نظریه ارزش فرین در بهینه سازی سبد سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران

صفحه 128-142
افسانه سینا؛ میرفیض فلاح

8.

بررسی تاثیر ارزش ادراک‌شده برند، درگیری مصرف‌کننده و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: مشتریان بیمه سامان)

صفحه 143-168
جمشید صالحی صدقیانی؛ فاطمه قاسم زاده گوری؛ شایان بختیاری

9.

فروش آنلاین کالاهای لوکس: بررسی اثرات دسترسی آنلاین و نمایش قیمت (مطالعه موردی : مشتریان شرکت نوین چرم)

صفحه 169-191
حسین نوروزی؛ محمد صفری؛ شاهرخ بیگی؛ محمد رضا رخیده

10.

بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رقابت پذیری بانک ها (مطالعه موردی: بانک های اقتصاد نوین،پاسارگاد،تجارت و ملت)

صفحه 192-215
سیده فائزه طباطبایی جعفری؛ ناصر یزدانی؛ مصطفی قاضی زاده

11.

تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکت های دیجیتال محور در تهران)

صفحه 216-234
مجید فانی؛ سید مهدی جلالی؛ شادان وهاب زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب