1.

بکارگیری روش علم سنجی در راستای آمایش آموزش عالی برای توسعه ی کارآفرینی دانشگاهی

صفحه 1-9
مرضیه بختیاری؛ مرتضی موسی خانی؛ سیدمهدی الوانی؛ سیدرسول حسینی

2.

طراحی مدل پیش‌بینی توانایی استراتژیک مدیران

صفحه 11-21
علیرضا موغلی؛ مریم فرامی؛ رحمان مشیری زاده

3.

قابلیت یادگیری سازمانی به عنوان پیش بینی برای کارآفرینی سازمانی در ادارات ورزش و جوانان شمال ایران

صفحه 23-29
عیسی اسکندری؛ علیرضا الهی

4.

تاثیر عوامل فرهنگی و تجاری بر اجتناب مالیاتی شرکتی

صفحه 31-41
سیامک طایفه؛ محسن دستگیر؛ فرزین رضایی؛ سعیدعلی احمدی

5.

تأثیر نقض قرارداد روانشناختی بر خستگی عاطفی کارکنان با توجه به نقش میانجی تعهد مؤثر به سازمان و سرپرست

صفحه 43-51
حسین دامغانیان؛ محمد کشاورز

6.

طراحی مدل زمینه‌ای معماری سازمانی بر پایه حاکمیت فناوری اطلاعات

صفحه 53-63
روح اله داداش‌نیا کاسمانی؛ جلال حقیقت منفرد؛ سید غلامحسن طباطبائی

7.

سرمایه مدیریتی و ارزش‌آفرینی

صفحه 65-77
محسن محرم خانی؛ مهدی بشکوه

8.

اثر رفتارهای درون‌نقشی و فرانقشی در شناسایی نام تجاری

صفحه 79-89
محمدمهدی بذرافکن؛ فضل اله کاظمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب