1.

بررسی رویکرد مدل‌یابی معادلات ساختاری در تبیین روابط بین سبک‌های رهبری، یادگیری سازمانی، عملکرد سازمانی و فراموشی سازمانی

صفحه 9-27
ناهید اورک؛ محمدنقی ایمانی؛ فتاح ناظم

2.

تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان مبتنی بر مدل پینتریچ بر تأخیر در رضایتمندی تحصیلی و خودناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان دارای اهمال کاری تحصیلی

صفحه 29-55
فاطمه بیان فر

3.

ارائه سناریوهای توسعه حرفه‌ای مدیران مدارس در استان مازندران

صفحه 57-76
فاطمه حسن‌زاده کفشگرکلایی؛ عبدالله علی اسماعیلی؛ وحید فلاح

4.

ارائه مدل فرایند تربیت رهبری خدمتگزار بر اساس رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد

صفحه 77-94
جواد حیدریان؛ علیرضا چناری؛ کوروش پارسا معین

5.

اعتباریابی الگوی مطلوب برنامه درسی مهارت‌های زندگی برای دانش‌آموزان مقطع متوسطه مراکز استعدادهای درخشان

صفحه 95-114
فریدون خضری؛ مصطفی قادری؛ فردین عبداللهی

6.

شناسایی مولفه های جامع منابع انسانی بر اساس استاندارد ISO34000

صفحه 115-132
شیرین دانایی؛ داود قرونه؛ مسلم چرایین؛ احمد اکبری

7.

ارائه مدلی برای محتواهای آموزش کارآفرینی رشته‌های علوم انسانی در آموزش عالی

صفحه 133-152
نفیسه رفیعی؛ محمدحسین یارمحمدیان؛ نرگس کشتی‌آرای

8.

رابطه فرهنگ مدرسه و احساس تعلق به مدرسه با نقش میانجی موفقیت تحصیلی در دانش‌آموزان

صفحه 153-166
محبوبه سلیمانپور عمران؛ بهرنگ اسماعیلی شاد؛ فاطمه مرتضوی کیاسری؛ مهدی علی آبادی

9.

رابطه علی سبک‌های یادگیری و خودناتوان‌سازی تحصیلی با نقش میانجی مهارت‌های فراشناخت و کمال‌گرایی دانش‌آموزان

صفحه 167-185
علی عدالت‌جو؛ حسین مهدیان؛ محمد محمدی‌پور

10.

رابطه بین معیارهای ارزش‌گذاری و سطح بلوغ مدیریت دانش

صفحه 187-201
فروغ فرزان؛ سنجر سلاجقه؛ مسعود پورکیانی؛ ایوب شیخی

11.

تبیین مفهوم برنامه درسی دگرگون‌شونده به منظور نقادی نظام برنامه درسی آموزش و پرورش ایران

صفحه 203-225
احمد فولادی؛ جهانبخش رحمانی؛ نرگس کشتی‌آرای

12.

طراحی و تبیین برنامه آموزش سرزندگی تحصیلی برای دانش‌آموزان دوره اول دبیرستان

صفحه 227-245
اسما فولادی

13.

نقش آموزش صلح در مسئولیت پذیری و مهارت خودبازداری دانش آموزان

صفحه 247-266
اسماعیل کاظم پور؛ مریم باباپور؛ خلیل غفاری؛ سیده معصومه عصایی

14.

ارائه الگوی اجرای دوره‌های آموزش بدو ورود در راستای پیشگیری از افت تحصیلی دانشجویان دانشکده دندانپزشکی واحد علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران

صفحه 267-285
فرشته محمودی؛ علی مهدی زاده اشرفی

15.

آماده‌سازی و استانداردسازی مقیاس شناختی هدایت تحصیلی برای مشاوران شهر تهران

صفحه 287-305
نویداله نوری؛ غلامعلی افروز؛ کامبیز کامکاری؛ مهدی دوایی

16.

بررسی مولفه‌های حمایت اجتماعی ادراک‌شده و سکوت سازمانی به منظور ارائه مدل در دانشگاه‌های استان مازندران

صفحه 307-321
رضا نیاستی؛ وحید فلاح؛ فاطمه طاهری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب