1.

بررسی تربیت و تربیت عرفانی از منظر علامه طباطبایی(ره)وامام خمینی(ره)

صفحه 1-16

2.

شناسایی آسیب‌ های موجو در برنامه درسی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی و ارائه الگوی پیشنهادی: مطالعه نظریه زمینه‌ای

صفحه 17-40

3.

تحلیل محتوای کتاب حرفه و فن دوره راهنمایی بر اساس دیدگاه اکتشافی برونر در برنامه درسی

صفحه 41-55

4.

تأثیر آموزش خلاقیت معلمان بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر مدارس راهنمایی شهرستان چالوس

صفحه 57-69
محمد غفاری مجلج؛ فرزانه فرضی

5.

بررسی رابطه بین هوش هیجانی با خلاقیت و بهبود عملکرد کارکنان اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران

صفحه 71-88

6.

طراحی برنامه درسی مبتنی بر فلسفه برای کودکان

صفحه 89-118

7.

مبانی، اصول و مباحث برنامه‌ریزی درسی تعلیم و تربیت در دوره دبستان

صفحه 119-134


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب