1.

شناسایی عوامل موثر بر اجرای استراتژی‌های بازاریابی با استفاده از تحلیل میدان نیرو

صفحه 13-48
طهمورث حسنقلی پور؛ محمد علی شاه حسینی؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ قاسم جوکار

2.

ارائه مدل شبیه سازی عامل بنیان جهت پیش بینی عملکرد تیم کاری در جهت بهبود راهبردهای مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: گروه مدیریت صنعتی، دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران)

صفحه 49-73
فاطمه اسکندر؛ رضا رادفر؛ عباس طلوعی اشلقی

3.

تدوین سناریوهای گذار به وضعیت بهبودیافتۀ ساختار سیاست‌گذاری علم و فنّاوری در ایران

صفحه 75-102
اسماعیل کلانتری؛ غلامعلی منتظر؛ سید سپهر قاضی نوری

4.

راهبردهای کلان صنعت بانکداری با رویکرد سناریو نویسی

صفحه 103-126
فرهاد شمشیری؛ عبدالحمید ابراهیمی

5.

ارائه مدل اقتضایی تحلیل پرتفولیوی کسب و کارها در شرکت‌های هلدینگ

صفحه 127-155
محمد طالاری؛ سیدحمید خداداد حسینی؛ اسداله کردنائیج؛ عادل آذر

6.

بررسی رابطه بین همسویی استراتژی فناوری اطلاعات و کسب و کار و عملکرد مالی سازمان

صفحه 157-184
مازیار گنجو؛ سهراب خلیلی شورینی؛ محمود البرزی؛ سید محمد زرگر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب