1.

تاثیر آموزش محتوی درس زبان انگلیسی عمومی با استفاده از وب‌کوئست بر یادگیری و یادداری دانشجویان

صفحه 5-23
وحید رضا میرزائیان؛ سید حسن طالبی؛ مریم رودباری

2.

ارزیابی و رتبه بندی عوامل موثر بر موفقیت پیاده سازی گیمیفیکیشن از دیدگاه معلمان با استفاده از مدل فعالیت مستدل( TRA)

صفحه 25-44
نرگس میرانی سرگزی؛ مهتاب عسکری؛ صادق ملک حسینی؛ اسما یزدی

3.

بررسی وضعیت موجود برنامه درسی قصد شده آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از منظر دانش فناوری (براساس الگوی TPACK)

صفحه 45-65
فتح اله کوشکی؛ محبوبه خسروی؛ مصطفی قادری؛ علیرضا صادقی

4.

تاثیر آموزش مبتنی بر موک و معکوس بر سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون‌کنشی

صفحه 67-87
شیرین پورقاز؛ عبدالجلال توماج؛ کلثوم غلامی

5.

نقش رسانه های اجتماعی در رفتار ‏اطلاع‌یابی دانش‌آموزان (موردمطالعه: ‏دانش‌آموزان ‏مقطع متوسطه شهر یزد) ‏

صفحه 89-108
حامد فلاح تفتی؛ فاطمه منتظری سانیج؛ محمد بیغم

6.

مدلی برای پیش‌بینی عملکرد دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی در آزمون متمرکز مبتنی بر داده‌کاوی

صفحه 109-127
مصطفی یوسفی طزرجان؛ اسرافیل علاء؛ مریم ملاباقر

7.

اثربخشی درمان شناختی رفتاری از طریق اینترنت بر کاهش اضطراب کرونا در کارکنان مراقبتهای بهداشتی و درمانی شهرستان پارس آباد

صفحه 129-145
ستاره جانی؛ نیلوفر میکائیلی؛ پریسا رحیمی

8.

تاثیر آموزش از طریق واقعیت افزوده بر یادگیری درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی

صفحه 147-166
حمیدرضا عالیان؛ مژگان حیدری؛ منیژه احمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب