1.

مقایسه اثربخشی آموزش حافظه کاری و ذهن آگاهی بر بهزیستی تحصیلی دانش آموزان

صفحه 1-24
مهدی برغمدی؛ حسین مهدیان؛ محمد یمینی

2.

تبیین روش‌های تربیت زیبایی شناسی از منظر فریدریش هگل و دلالت‌های تربیتی آن

صفحه 25-48
فهیمه حاجیانی؛ جهانبخش رحمانی؛ محمدرضا شمشیری

3.

تاثیر آموزش به شیوه کند و کاو فلسفی بر خلاقیت دانش آموزان

صفحه 49-62
عباس شاه ولی؛ رضا پاشا؛ سعید بختیارپور؛ بهنام مکوندی؛ علیرضا حیدرئی

4.

رابطه بین بهره گیری از مهارت‌های خودتنظیمی و خودشکوفایی تحصیلی با پدیدار سازی برنامه درسی استارتاپ‌ساز ادراک شده در مدرسه کارآفرین

صفحه 63-84
فرهاد شفیع پور مطلق؛ مجتبی ملا احمدی

5.

تحلیل معنایی توانمند سازی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ایران و دانشگاه های کانادا

صفحه 85-106
سیده آزاده صفربگلو؛ کامران محمدخانی؛ مریم مصلح؛ بابک نصیری قرقانی

6.

اثربخشی درمان مبتنی بر رویکرد فراشناختی ولز بر باورهای فراشناختی و نشخوار فکری زنان خانه دار دارای اختلال وسواس جبری

صفحه 107-120
روح‌الله عزیزی؛ فاطمه بهرامی؛ کورش گودرزی؛ مسعود صادقی

7.

مدل ساختاری پیش‌بینی عملکرد ریاضی بر اساس خودپنداره، انگیزش و اضطراب ریاضی دانش‌آموزان

صفحه 121-146
اکرم علیقلی‌پور؛ نصراله عرفانی؛ علی برهمند

8.

رابطه کیفیت زندگی کاری و هوش سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان مدارس

صفحه 147-172
قربان عموزاد؛ ابوالقاسم بریمانی

9.

پیش بینی باورهای اساسی بر اساس شایستگی تحصیلی با میانجیگری هیجان های تحصیلی

صفحه 173-192
محمدمهدی مقدم نیا؛ کیانوش هاشمیان؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی

10.

ارائه الگوی تاثیر سرمایه روانشناختی، رضایت از زندگی، همدلی، احساس گناه و شرمساری با خود بخشایشگری در دانشجویان

صفحه 193-220
حبیب اله نادری؛ فرانک سالاریان؛ مرضیه اسلامی؛ پانته آ اسداله زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب