1.

ارائه مدل رهبری اصیل در دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک

صفحه 1-26
فاطمه باغ خواستی؛ کیومرث نیاز آذری؛ نگین جباری

2.

بررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارت‌های عصب روان شناختی کنش‌های اجرایی مغز

صفحه 27-52
هادی تقی زاده؛ امان الله سلطانی؛ حمدا... منظری توکلی؛ زهرا زین الدینی میمند

3.

اثربخشی خودگویی های مثبت بر سرزندگی تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص

صفحه 53-66
مریم ماهرالنقش؛ محمدرضا مرادی؛ فهیمه ماهرالنقش

4.

ارائه مدل آموزش فلسفه برای کودکان با تأکید بر حل مسئله اجتماعی

صفحه 67-86
سیدمحسن دلبری؛ ابوطالب سعادتی شامیر؛ محسن ایمانی نائینی

5.

شناسایی مولفه های دخیل در فرایند عدالت آموزشی در بانک مسکن

صفحه 87-106
محبوبه وهاب؛ محمد نقی ایمانی؛ ابوالقاسم دلخوش کسمایی

6.

ارائه مدلی برای افزایش خلاقیت دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم شهر تهران

صفحه 107-126
سودابه سادات موسوی؛ معصومه اولادیان؛ محمدنقی ایمانی

7.

شناسایی مولفه‌های موثر بر شایستگی حرفه‌ای مدیران مدارس از دید متخصصان آموزش‌وپرورش

صفحه 127-142
مهرداد ابراهیم‌پور؛ مسلم چرابین؛ احمد اکبری؛ احمد زنده‌دل

8.

اثربخشی آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر کاهش اضطراب دانشجویان دختر دانشگاه آزاداسلامی واحد سبزوار

صفحه 143-164
علی کریمی؛ حسن احدی؛ حسن اسدزاده

9.

نیازهای روانشناختی اساسی، راهبردهای یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان: آزمون یک الگوی علّی

صفحه 165-184
رسول جان نثار

10.

مقایسه اهداف پیشرفت،ادراک از جّو مدرسه وعملکرد تحصیلی در دانش آموزان تیزهوش دختروپسر

صفحه 185-204
محمد رضا عسکری؛ بهنام مکوندی؛ عبدالکاظم نیسی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب