1.

رویکرد ساحت تربیت هنری و زیبایی‌شناختی، رویکرد موضوع‌محور یا رویکرد دریافت احساس و معنا

صفحه 1-11
سیده الهام آقایی ابرندآبادی؛ طیبه ماهروزاده؛ محسن ایمانی نائینی

2.

کاوش در انتقال یادگیری به‌عنوان دغدغۀ بزرگ محیط کار

صفحه 12-30
مریم حسن پور رودبارکی؛ مژگان عبدالهی؛ علیرضا عراقیه؛ فاطمه پرسته قمبوانی

3.

مطالعة ویژگی‌های عناصر برنامه درسی در مدارس دورة ابتدایی عشایری

صفحه 31-48
فیروز محمودی؛ احد عظیمی آقبلاغ؛ سیدهادی مدنی

4.

طراحی الگوی اجرایی برنامه درسی دانشگاه کلاس جهانی در آموزش عالی ایران بر مبنای نظریه داده بنیاد

صفحه 49-60
نزهت الزمان مشفقی؛ محمد علی نادی

5.

ارزیابی (میزان قابلیت تحقق، اجرا و سودمندی) برنامه درسی آموزش پیشگیری از HIV/ AIDS برای مربیان بهداشت مدارس متوسطه ایران

صفحه 61-73
حمیده خلقی فرد؛ رحمت اله مرزوقی؛ مهدی محمدی؛ محمد علی داورپناه

6.

شناسایی و اعتباربخشی مؤلفه‌های برنامه درسی حل مسئله به‌منظور آموزش دانشجویان پرستاری

صفحه 74-90
آزیتا دلفان آذری؛ مجید علی عسکری؛ کامیان خزایی کوهپر؛ جواد سلیمانپور

7.

طراحی الگوی اثربخش کیفیت آموزش در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شمال غرب ایران (با روش ترکیبی)

صفحه 91-107
خیراله سربلند

8.

اثربخشی آموزش الگوی تفکر تعاملی بر دانش ضمنی و دانش‌آفرینی معلمان دورۀ ابتدایی

صفحه 108-120
متینا باقری توچائی؛ رامین حبیبی کلیبر؛ پیمان یارمحمدزاده

9.

بررسی روایی و پایایی پرسشنامۀ ارزشیابی تدریس در بین دانش‌آموزان دبیرستانی

صفحه 121-141
رضا جعفری هرندی؛ سوسن بهرامی

10.

بررسی ساختار عاملی ابزار سنجش انگیزش تدریس اعضای هیئت‌علمی در آموزش عالی ایران (مورد: دانشگاه شهید باهنر کرمان)

صفحه 142-157
اصغر سلطانی؛ زهرا رستگاری

11.

تأثیر تدریس با استفاده از سطح‌بندی و پیگیری تداوم یادگیری دانش‌آموزان پایه نهم بر یادگیری درس ریاضی

صفحه 158-169
سیده نرجس دریابگی؛ نرگس یافتیان

12.

تحلیل محتوای دروس منتخب کتاب‌های زبان انگلیسی دورۀ متوسطه اول مدارس ایران (Prospects) با استفاده از فرایندهای چهارگانه‌ی مدل یادگیری زایشی

صفحه 170-181
فرزانه دهقان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب