1.

بررسی اثربخشی زوج درمانی متمرکز بر هیجان بر افزایش توافق، رضایتمندی، همبستگی و ابراز محبت همسران

صفحه 1-14
مرجان حسین زاده تقوایی

2.

مدل ساختاری اهمال کاری تحصیلی بر اساس راهبردهای یادگیری وسبک های اسنادی با میانجی گری انگیزش پیشرفت دربین دانش آموزان ناحیه یک شهر ساری

صفحه 15-36
بهرام میرزاییان؛ خیرالنسا شیردل؛ محمدکاظم فخری

3.

رابطۀ بین طرحواره‌های ناسازگار اولیه و باورهای ارتباطی غیرمنطقی با میانجی‌گری سبک‌های حل تعارض کارآمد

صفحه 37-52
معصومه صیادی؛ رحمان شیخ‌هادی سیروئی؛ سحر غفوری

4.

پیش‌بینی ویژگی‌های شخصیت خودشیفته بر اساس سبک‌های دلبستگی و باورهای تربیتی والدین

صفحه 53-66
باران مرادی؛ مژگان سپاه منصور

5.

مقایسه ی حمایت اجتماعی ادراک شده، امید و پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان ساکن در خوابگاه های سازمان کمیته امداد و خانه‌های کودکان بی سر پرست و بد سرپرست سازمان بهزیستی در استان آذربایجان غربی

صفحه 67-81
جواد کیهان؛ سارا محمد مرادی نقده؛ فاضل قانع قره باغ

6.

رابطه ی ساختاری پیوند با مدرسه با رفتارهای پرخطر در نوجوانان ؛ نقش میانجیگری ساختار انگیزشی

صفحه 83-102
خدیجه ابوالمعالی الحسینی

7.

اثر بخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن اگاهی بر دشواری در تنظیم هیجان و نشخوار فکری بیماران دیابتی نوع دو

صفحه 103-116
ابراهیم قنبری؛ فاطمه شهابی زاده

8.

مهارت های رفتاری کنترل خشم با رویکرد منابع دینی

صفحه 117-133
سید محمد حسین موسوی؛ محمد زارعی؛ فرشته محمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب