1.

تاثیر شکل گیری هویت باشگاه پرسپولیس بر ارزش ویژه برند باشگاه در لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 11-23
مجتبی قربانی آسیابر؛ مهدی نادری نسب؛ احمد راه چمنی

2.

تحلیل چالش‌های اقتصادی باشگاه‌های فوتبال مازندران

صفحه 24-48
مرتضی دوستی؛ سعید تابش؛ علی محسنی فر

3.

ارتباط علی بازاریابی عصبی بر رفتار مصرف کننده ورزشی با میانجگری بازاریابی رابطه مند درباشگاه های ورزشی شمالغرب کشور

صفحه 49-67
حسین میکائیلی؛ مهوش نوربخش؛ مهدی کهندل

4.

شناسایی مولفه های بازاریابی ورزش دانش آموزی و طراحی مدل به روش ساختاری تفسیری

صفحه 68-84
حسن دوست محمدی؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری؛ حسن فهیم دوین؛ حسین پیمانی زاد

5.

تاثیر درس تربیت بدنی عمومی بر هویت ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد

صفحه 85-102
سیامک البرز؛ بهرام قدیمی؛ اکبر آفرینش خاکی

6.

نقش خصوصی سازی بر توسعه توریسم ورزشی در استان گیلان

صفحه 103-120
مرتضی رضایی صوفی؛ سیاوش خداپرست

7.

بررسی عوامل فرهنگی و اجتماعی برون‌سپاری در صنعت ورزش

صفحه 121-136
خدیچه پورذبیح سرحمامی؛ مرتضی دوستی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب