1.

مدلسازی نقش بازاریابی ارتباطی بر عشق برند هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال ایران (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی فرش‌آرا مشهد)

صفحه 13-28
کیانوش شجیع؛ سید مرتضی عظیم زاده؛ فرشته ادیب روشن؛ رضا حیدری

2.

طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی برای رضایتمندی،وفاداری و تمایل به حضور مجدد در بین تماشاگران باشگاه فرهنگی-ورزشی پرسپولیس ایران

صفحه 29-55
مهرداد محرم زاده؛ محمد سیوان نوری؛ فرهاد فتحی

3.

ارائه مدل پارادایمی توسعۀ ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس نظریه داده بنیاد

صفحه 56-81
جمشید همتی؛ جواد طاهرزاده؛ رسول نظری

4.

طراحی مدل توسعه پایدار مشارکت ورزش دانش آموزی ایران

صفحه 82-105
مهدی نصیری خوزانی؛ شهرام عروف زاد؛ محمد علی نادی

5.

تعیین روایی، پایایی و ساختار عاملی پرسشنامه امنیت اماکن ورزشی

صفحه 106-127
نغمه سعیدی مجد؛ حسین عبدالملکی؛ عباس خدایاری

6.

رابطه‌ مسئولیت اجتماعی تیم ملی با وجهه و هویت تیم ملی فوتبال ایران

صفحه 128-155
سجاد نعمت زاده؛ حمید رودباری؛ مرجان صفاری؛ ایوب سنگ سفیدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب