1.

رابطه بین خلاقیت با رهبری تحول آفرین و هوش هیجانی و مشارکت ذهنی معلمان در فرآیند برنامه ریزی آموزشی

صفحه 1-16

2.

تأثیر الگوی درس‌پژوهی بر شاخص‌های فرآیند مدیریت دانش

صفحه 17-34

3.

تاثیر شیوه‌های مختلف تدریس تربیت بدنی بر مشارکت ورزشی دختران دارای اضطراب اجتماعی اندام

صفحه 35-50

4.

پیش بینی اشتیاق تحصیلی مبتنی بر بهزیستی روانشناختی و خود تنظیمی انگیزشی در دانشجویان

صفحه 51-66

5.

تأثیر رهبری تحول‌آفرین معلمان بر رشد اجتماعی دانش‌آموزان (مطالعه موردی: دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهرستان چالوس)

صفحه 67-76

6.

مبانی و الگوی سیاست‌گذاری برنامه درسی در سیستم آموزش و پرورش ایران

صفحه 77-86

7.

تاثیر رهبری دانش محور، بر نوآوری، با نقش تعدیل‌گرظرفیت وفرهنگ سازمانی کارکنان شعب بانک کشاورزی اصفهان

صفحه 87-106


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب