1.

بررسی میزان توانایی و دانش استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباط آن با عملکرد پژوهشی و نوآورانه‌ی اعضای هیئت علمی(مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی بابل)

صفحه 5-23
موسی یمین فیروز؛ طاهره آقامیرزایی محلی؛ جمیله آقاتبار رودباری؛ مصطفی جوانیان؛ نوین نیک بخش

2.

عوامل مؤثر بر تعاملات در محیط های یادگیری الکترونیک (مطالعه ای فراترکیب)

صفحه 25-44
جواد پورکریمی؛ زهره علیمردانی

3.

تأثیر زیر ساخت های دانش بر عملکرد نواورانه سازمان های مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات

صفحه 45-60
مهدی خاکزادیان؛ مجید فتاحی؛ محمد صالحی

4.

رابطه بین نگرش معلمان در خصوص استفاده از فناوری‌های آموزشی با انگیزه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

صفحه 61-79
حمیدرضا تیموری؛ سمانه سلیمی

5.

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر مهارت‌های فناورانه‌ی معلمین ابتدایی با استفاده از روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) : (مطالعه‌ی موردی - شهر گرگان)

صفحه 81-100
علیرضا بادله؛ محدثه خواجه؛ شیرین پورقاز؛ عیدالجلال توماج

6.

اثربخشی آموزش برنامه‌نویسی با استفاده از محیط مجازی (نرم افزار اسکرچ) در بهبود مهارت برنامه‌نویسی

صفحه 101-118
غزاله محمدی؛ کیهان خام فروش؛ رفیق حسنی

7.

تاثیر بگارگیری شبکه‌های اجتماعی بر توانمندسازی دبیران با توجه به نقش میانجی انتقال دانش

صفحه 119-135
کلثوم نامی؛ مرضیه نظری هنزایی

8.

مقایسه سطوح یادگیری به روش مشارکتی و انفرادی درکلاس معکوس مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی

صفحه 137-154
فائزه عزیزخانی؛ فاطمه جعفرخانی؛ محمدرضا نیلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب