1.

ارائه الگوی فراترکیب شایستگی های مدرسان دوره های یادگیری الکترونیکی

صفحه 5-25
انسیه رمضان پور؛ جواد پورکریمی؛ سید امید فاطمی؛ داوود معصومی

2.

طراحی و اعتباریابی مدل مفهومی کیفیت خدمات دیجیتال کتابخانه‌ای در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران

صفحه 27-45
فتانه ترکاشوند؛ صفیه طهماسبی لیمونی؛ علی اصغر رضوی

3.

اثربخشی آموزش‌های مجازی شادکامی با رویکرد تئوری انتخاب بر امید و اضطراب کووید-19 معلمان زن در همه‌گیری ویروس کرونا

صفحه 47-65
مهدی شمالی احمدآبادی؛ عاطفه برخورداری احمدآبادی

4.

تاثیر استفاده از پادکست بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیری و یادگیری خلاقانه دانش آموزان در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی

صفحه 67-88
سارا سرایدار؛ سمیرا ابراهیم پور کومله؛ مریم صفر نواده

5.

تأثیر اشیا یادگیری بر پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی دانش‌آموزان

صفحه 89-105
علیرضا بادله؛ فاطمه چیتی

6.

تببین الگوی استقرار محیط یادگیری حرفه ای الکترونیکی بر پایه پذیرش فناوری و سواد اطلاعاتی مدیران

صفحه 107-126
فوزیه سالاری جائینی؛ امینه احمدی؛ قدسی احقر

7.

چیستی، چرایی و چگونگی آموزش سواد رسانه‌ای در دوره‌ی ابتدایی

صفحه 127-174
سعید انصاری؛ فرهاد سراجی؛ محمد رضا یوسف زاده

8.

تحلیل پدیدارشناسانه ی تجارب زیسته اساتید و دانشجویان از آموزش مجازی در نظام آموزش عالی ایران

صفحه 153-174
مینا کریمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب