Statistics

Number of Journals418
Number of Issues10,006
Number of Articles83,645
Article View78,625,833
PDF Download55,776,996

1.

تاثیر تغییرات ضربان قلب بر روی مهارت خواندن و درک مطلب در بین فراگیران ایرانی زبان انگلیسی

Pages 1-23
فاطمه موسوی استرآبادی کرمانی; پرویز بیرجندی

2.

تاثیر اموزش مشترک از طریق مدل معلم – کمک معلم بر روی درک مطلب زبان اموزان ایرانی

Pages 24-48
فاطمه محمدحسنی سودمند; توران آهور

3.

بررسی تاثیر به کاربردن آنالیز نقادانه نیازهای زبان آموزان ایرانی سطح متوسط بر ارتقای سطح مهارت گفتاری آنها

Pages 49-74
سارا ظفری; حسین حیدری تبریزی; عزیزه چالاک

4.

بهبود عملکرد داستانگویی شفاهی زبان آموزان سطح متوسط ایرانی از نظر صحت دستوری، روانی وپیچیدگی با ا یجاد آگاهی معنایی از طریق فیلدهای معنای

Pages 75-95
بهزاد محمودی; سعیده اهنگری; مهناز سعیدی

5.

بررسی اثربخشی گذرگاه های-چندگانه مغز بعنوان یک مدل آموزش مغز-محور بررروی استرس، اضطراب، افسردگی و فضای حمایتی ادراک شده فراگیران زبان انگلیسی

Pages 96-117
ژیلا نائینی; جوانشیر اسدی; نسرین سادات اعظمی

6.

بررسی ارزیابی پویای مداخله گر به روش مختلط: نگارش مقالات آکادمیک زبان آموزان ایرانی درون گرا و برون گرا

Pages 118-139
مهدیه شفیع پور; فرناز لطیف

7.

مطالعه تطبیقی در زمینه آگاهی معلمان زبان انگلیسی ایرانی ازاستاندارد های اخلاق در پژوهش: نقش جنسیت و تجربه در تدریس

Pages 140-159
فریده صمدی; خلیل مطلب زاده; حمید اشرف; غلامحسن خواجوی

8.

اثربخشی گفتمان نقادانه دانشجویان با استفاده از الگوی آموزشی باختین درکلاس مکالمه

Pages 160-181
فاطمه نیک نژاد ناییج آباد; محمدرضا خدارضا; داوود مشهدی حیدر

9.

زبان جنسیت: کنکاشی بر صورت های خطابی مرد و زن درمجموعه کتب آموزشی New Interchange Series

Pages 182-204
امیر بهروان; مرجان وثوقی

10.

ابزارهای زبانی نشانگر هویت در کلام سیاسی زبان انگلیسی با تاکید بر ضمایر شخصی : قدرت و همبستگی

Pages 205-229
لیلا علی اکبری حامد; بیوک بهنام

11.

محافل بحث های حرفه ای و نقادانه ی گروهی: گامی عملی به سوی اجرای آموزش انتقادی معلمان زبان انگلیسی

Pages 230-253
مهرشاد احمدیان; پرویز مفتون; پرویز بیرجندی

12.

رابطه ی بین دقت، پیچیدگی و صحت در مهارت گفتاری در سطحوح مختلف

Pages 254-284
کاظم نجمی; مسعود سیری; غلامرضا عباسیان


Journal Management System. Powered by Sinaweb