1.

ارائه مدل پیش بینی عملکرد تیمی مبتنی بر مولفه های یادگیری تیمی، رهبری تحول‌گرا و انعکاس‌گری تیمی

صفحه 1-20
محمدنقی ایمانی؛ فاطمه قربان؛ فریبا حنیفی

2.

رابطه بین ساختارمدارس با جامعه پذیری و مشارکت کاری معلمان دوره اول متوسطه

صفحه 21-36
امنه جمال لیوانی؛ معصومه باقرپور

3.

رابطه جو عاطفی خانواده و سرزندگی تحصیلی با توجه به نقش واسطه‌گری خودپنداره تحصیلی: مدل‌سازی معادله ساختاری

صفحه 37-56
معراج درخشان؛ سلمان یوسفی؛ علی نجارپوریان

4.

اثربخشی آموزش اشعار ریتمیک بر بهبود کارکرد حافظه فعال، کاهش لکنت و اضطراب کودکان مبتلا به لکنت زبان

صفحه 57-80
صمد رحمتی؛ ریحانه جباری؛ طاهره ثمین

5.

تعیین نقش میانجی انگیزش تحصیلی در رابطه بین باورهای هوشی و تاب آوری تحصیلی در میان دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم بجنورد

صفحه 81-94
فرشته رحمتی؛ محمد یمینی؛ حسین مهدیان

6.

رابطه هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی اعتماد مدیران و همبستگی ارزش

صفحه 95-118
مرضیه حیدری؛ سجاد رضایی زاده

7.

امکان سنجی آموزش ترکیبی در رشته عکاسی دانشگاه پیام نور اصفهان و ارزیابی اثربخشی آن

صفحه 119-140
پویا زمانیان؛ مجید عبدالهی

8.

تاثیر آموزش فرزندپروری مثبت بر کاهش علایم لجبازی –نافرمانی و اختلال سلوک در کودکان سنین 7 تا 10 سال

صفحه 141-158
خدابخش خارایی؛ تکتم سادات جعفر طباطبایی؛ سمانه سادات جعفر طباطبایی

9.

شناسایی و رتبه بندی ابعاد مدارس پژوهش محور در آموزش و پرورش استان مازندران

صفحه 159-174
سید مرتضی ساداتی کیادهی؛ محمد صالحی؛ کیومرث نیازآذری

10.

«تبیین الگوی فرایند خط مشی گذاری در نظام آموزش و پرورش ایران»

صفحه 175-190
حامد صبوری؛ حسن گیوریان؛ فریده حق شناس کاشانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب