1.

تبیین و نقد و آسیب شناسی پیش فرض های انسان شناختی رفتارگرایانه در تعلیم و تربیت با تأکید بر پژوهش های تربیتی.

صفحه 1-14
حسن باقری نیا؛ حسین اکبری امرغان؛ ابوالفضل کل میشی

2.

رابطه بین رفتار نوآورانه مدیران با رهبری تحول‌آفرین با نقش میانجی تاب‌آوری سازمانی (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری)

صفحه 15-38
مریم تقوایی

3.

شناسایی و اولویت‌بندی زیرساخت‌های درس تربیت‌بدنی در نظام آموزش و پرورش ایران با استفاده از FAHP

صفحه 39-60
فاطمه رجبی وندچالی؛ علی محمد صفانیا؛ حسین نظری

4.

نقش میانجی خود پنداره تحصیلی در رابطه آموزش ترغیبی و اشتیاق به مدرسه دانش آموزان پایه ششم ابتدایی

صفحه 40-60
سرگل ابهری؛ رزگار محمدی

5.

ارائه مدل اخلاق حرفه‌ای مدیران مدارس دوره متوسطه بر اساس آموزه‌های دینی

صفحه 62-82
مهدی رضالو؛ سیف‌اله فضل‌الهی؛ ابوالفضل بختیاری

6.

اولویت بندی عوامل اثرگذار در آموزش عالی ایران مبتنی بر بهترین الگوی تدریس

صفحه 84-98
نیکا سلامی؛ رضا سورانی؛ محمود حقانی

7.

نقش پیوند با طبیعت و همدلی محیطی در سازگاری با مدرسه

صفحه 123-140
کریم سواری

8.

شناسایی عوامل موثر بر پیدایش سکوت سازمانی معلمان به روش سنتز پژوهی

صفحه 141-164
لیدا شش پری؛ حسین مومنی مهموئی

9.

تاثیر مدیریت فناوری بر تجاری سازی دانش در دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران

صفحه 165-182
سمانه شیرزاد؛ محمد صالحی؛ کیومرث خطیرپاشا

10.

رابطه بین خودکارآمدی، شادکامی، رضایت از زندگی و حمایت اجتماعی درک شده با انگیزه پیشرفت تحصیلی مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد بندرانزلی

صفحه 183-198
کریم کیاکجوری؛ طاهر تیزدست

11.

بررسی و تحلیل دلالت های تربیتی و فلسفی دیویی

صفحه 199-221
فلکناز آتشی؛ سید هاشم گلستانی؛ محمدرضا شمشیری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب