1.

وارسی کیفی عوامل مؤثر بر حرمت خود کودکان ایرانی

صفحه 231-244
فاطمه ابراهیمی؛ کاظم رسول‌زاده طباطبایی؛ سعید قنبری؛ کارینه طهاسیان

2.

تحلیل الگوهای غالب روابط موضوعی در زوج‌های ایرانی

صفحه 245-257
لیلی عباسی؛ پرویز آزاد فلاح؛ علی فتحی آشتیانی؛ حجت الله فراهانی

3.

تحول باورهای دنیای عادلانه برای خود و دیگران از نوجوانی تا بزرگسالی در‌حال‌ظهور

صفحه 259-270
فائزه شاکری اردکانی؛ سمانه اسعدی؛ فهمیه دهقانی

4.

نقش اضطراب و اجتناب دلبستگی در نظریه ذهن و حافظه شرح حال

صفحه 271-280
سالومه قاسمی منصف؛ داود معنوی‌پور

5.

پیش‌بینی عملکرد خانواده براساس استحکام من و وضعیت هویت زوجین

صفحه 281-290
سپیده استیری؛ مسعود جان بزرگی؛ جواد خدادادی سنگده

6.

اثربخشی آموزش تاب‌آوری روان‌شناختی بر عاطفه مثبت و منفی و رضایت از زندگی نوجوانان

صفحه 291-302
علی خدائی؛ حسین زارع

7.

مقایسه آموزش نظریه انتخاب و خوش‌بینی بر حس انسجام روانی دانشجویان

صفحه 303-312
رضا مه‌پویا؛ افسانه قنبری‌پناه؛ منصوره شهریاری‌احمدی

8.

مقایسه نظریه ذهن در کودکان با نارسایی توجه/ فزون‌کنشی و کودکان مبتلا به کندگامی شناختی

صفحه 313-323
محمد شادبافی؛ الناز محمدی؛ رقیه عبدالرحیم‌پور

9.

مقیاس کمال‌گرایی معنوی/ مذهبی 14: پرسشنامه، روش اجرا و نمره‌گذاری

صفحه 324-326
محمدعلی بشارت

10.

کنش تأملی والدینی: معرفی روی‌آورد مبتنی بر ذهنی‌سازی در والدگری (قسمت سوم)

صفحه 327-331
پریساسادات موسوی؛ فریما نقاش

11.

تمایزها و تفاوت‌های چهار اصطلاح رایج: هیجان، خلق، عاطفه و احساس

صفحه 332-334
پوریا حیدری

12.

مسیرهای دستیابی به شبکه‌ها، انجمن‌ها و منابع علمی روان‌شناختی

صفحه 335-335
محمد دربان

13.

تقویم مجامع ملی و بین‌المللی

صفحه 336-336
زهرا بناءطهرانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب