Statistics

Number of Journals418
Number of Issues10,006
Number of Articles83,645
Article View78,625,833
PDF Download55,776,996

1.

نقش زمان ارائه ی بازخورد صریح بر صحت ساختاری در زبان دوم

Pages 1-21
سوری سلاجقه; علی اکبر خومیجانی فراهانی; حسن شهابی

2.

آموزش زبان انگلیسی به روش تکلیف-محور برمبنای تکنولوژی در دوره های انگلیسی برای اهداف ویژه: تمرکز بر استراتژی های فراشناختی خواندن و درک مطلب در دانشجویان ایرانی

Pages 22-45
مهناز شعله; محمد رضا طالبی نژاد; محسن شاهرخی

3.

نگاه اجمالی بر ترجمه شفاهی پی در پی

Pages 46-65
حسین رحمان پناه

4.

تفاوت بین سخنرانی مرد و زن : نگاهی بر مدیریت زبان

Pages 66-87
زهره جراح زاده; محمد حشمدار

5.

شکل گیری هویت و یادگیری الکترونیک: نقش آموزش مجازی بر هویت زبان آموزان ایرانی

Pages 88-106
آذر باقری مسعودزاده; ندا فاتحی راد

6.

بررسی مهارت های نوبت گیری در یک دوره کلاس هم زمان آنلاین: موارد بررسی جنسیت و سطح زبان آموزان

Pages 107-129
عزیزه چالاک; مهراد کریمی

7.

مقایسه معلمان ایرانی زبان انگلیسی در مدارس دولتی و آموزشگاههای زبان: تمرکز بر تفکر انتقادی و جنیست

Pages 130-143
مونس معصومی زاده; شیما قبادی

8.

شناسایی دسته های پیش بینی همپوشان : تمرکز بر کتب درسی زبان انگلیسی با اهداف ویژه

Pages 144-168
فرحناز بهلولی اسگویی

9.

نقش بازخورد اصلاحی ازطریق اپلیکیشین های برخط و برون خط بر صحت گرامری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی

Pages 169-183
بهرام دهقانپور; ژاله بهشتی; مجید دهستانی

10.

مطالعه عوامل بی انگیزگی در محیط آموزش زبان انگلیسی در ایران: راه حلها و نگرشهای معلمان

Pages 184-208
مسعود طاهری لَرکی; رضا عیدی

11.

رابطه بین تنظیم هیجان معلمان و آسودگی روانشناختی در کلاس های درس زبان انگلیسی: تمرکز بر رهیافت های های تنظیم هیجان

Pages 209-234
لعیا تهامی زرندی; مهری حداد نرفشان; پیمان صیف الدین

12.

مرور کتاب چام، ف. (2020). ترجمه ی شنیداری-دیداری:  دوبله

Pages 235-239
راحله اشکور وکیلی


Journal Management System. Powered by Sinaweb