| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,631,566 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,302,945 |
| 1. | آموزه های تعلیمی ـ اخلاقی در غزلیات حکیم نزاری قُهستانی | |
| صفحه 1-30 | ||
| پروین رضائی | ||
| 2. | شیوه های ترغیب در غزلیات عطار باتکیه بر نظریۀ «فرایند ارتباط کلامی» رومن یاکوبسن | |
| صفحه 31-58 | ||
| شهین قاسمی | ||
| 3. | تحلیل رفتار شخصیتهای داستانی منظومة خسرو و شیرین نظامی براساس نظریة رشد اخلاقی کلبرگ | |
| صفحه 59-88 | ||
| سیمین آرامی؛ علی دهقان؛ ژیلا صراطی؛ حسین حاجی زاده | ||
| 4. | بررسی شگردها و تحلیل آموزه های تعلیمی در هدایت نامة عبدالرحیم شیروانی | |
| صفحه 89-110 | ||
| صدیقه درستی؛ مجتبی صفرعلیزاده؛ شهریار حسن زاده | ||
| 5. | بررسی و تحلیل کارکرد تقابل ها در بازنمایی مفاهیم اخلاقی و تعلیمی در باب هفتم از بوستان سعدی | |
| صفحه 111-132 | ||
| غلامحسین گیاهی؛ حمید رضا سلیمانیان؛ حسن دلبری | ||
| 6. | بررسی و تحلیل آموزۀ تعلیمی «ظلمستیزی» در شعر «درفش کاویان» از حمید مصدق با رویکرد به نظریۀ کنشهای گفتاری جان سرل | |
| صفحه 133-156 | ||
| حسن لکزیان؛ اکبر شعبانی | ||
| 7. | آموزههای تعلیمی بر مبنای حضور نسلهای متفاوت در شاهنامه | |
| صفحه 157-178 | ||
| معصومه هاشم پور؛ یوسف نیک روز؛ اطهر تجلی اردکانی | ||