1.

بررسی تأثیر عوامل موفقیت مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری پایدار بر عملکرد یک شرکت بیمه در شرایط اپیدمی کووید-19

صفحه 1-32
محمد عباسیان؛ سعید صحت

2.

بررسی تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمان بر نگرش، کیفیت روابط، رفتار کارکنان و پیامدهای آن

صفحه 33-64
اکبر قدرتی؛ مجتبی رمضانی؛ عباسقلی سنگی نور پور؛ نادر بهلولی؛ یعقوب علوی متین

3.

عوامل،مؤلفه ها و شاخص های فرهنگ سازمانی مدارس اثربخش دوره متوسطه

صفحه 65-94
فاطمه محمودی؛ نادر شهامت؛ عباداله احمدی؛ مسلم صالحی

4.

بررسی رابطۀ بین اینرسی سازمانی و نوآوری با توجه به نقش میانجی اشتیاق شغلی کارکنان تأمین اجتماعی

صفحه 95-119
مهر آفاق پهلوان روی؛ بهاره ناصری

5.

امکان سنجی ایجاد شبکه فروشگاهی خرده فروشی با رویکرد فرا امتیاز (مورد مطالعه: شهر شیراز)

صفحه 121-153
مجید زارع؛ امیر کاظمی

6.

شناسایی نقش تولید مجازی و تکنولوژی جدید بر چابکی و سودآوری سازمانی در بازارهای رقابتی

صفحه 155-190
منیژه ملائی؛ سارا سادات بنی هاشمی

7.

بررسی اثرگذاری مدل پذیرش فناوری و عوامل اجتماعی بر نگرش و قصد خرید، با در نظر گرفتن نقش تعدیل‌گر ذهن‌آگاهی فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: کاربران اپلیکیشن اسنپ‌فود)

صفحه 191-216
زهرا اله وردی؛ سعید لندران اصفهانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب