1.

مدل سازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان ، مطالعه موردی : سیستم های بانکی

صفحه 1-28
سید کامران یگانگی؛ مریم ابراهیمی

2.

نقش پلتفرم‌های مشارکتی توزیع مجدد آنلاین خرید کالاهای دست دوم بر وفاداری برند (مورد مطالعه پلتفرم دیوار و شیپور در ایران)

صفحه 29-58
آیه میرزایی ازندریانی؛ کیومرث آریا

3.

تأثیر مدیریت زنجیره تأمین پایدار بر اثربخشی سازمانی: نقش میانجی مدیریت کیفیت جامع

صفحه 59-78
علیرضا شیشه بری؛ امیدعلی شجاعی

4.

واکاوی و الویت‌بندی کیفیت خدمات هتل‌های 5 ستاره جزیرة کیش (مطالعه موردی پروژة جهت 2022)

صفحه 79-104
امیرمحسن مدنی؛ لیلا باقری نظام آباد؛ جواد جمالی

5.

شناسایی شاخص‌های بومی بهینه سازی فرآیند مدیریت استعداد در ایران (مورد مطالعه: پالایشگاه گاز فجر جم)

صفحه 105-134
عبدالجواد خلیلی

6.

تأثیر به‌کارگیری سیستم‌های کاربردی سازمانی در ایجاد همسویی خدمات بانک با فناوری اطلاعات در سیستم مدیریت بانکداری بانک‌های صادرات

صفحه 135-162
رسول رنجبریان؛ محمدرضا بهرامی

7.

بررسی نقش توانمندسازها برای دستیابی به چابکی سازمانی با استفاده از رگرسیون چندگانه

صفحه 163-190
رضا احتشام راثی؛ امید مهری نمک آورانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب