1.

سنتز پژوهی مطالعات حرفه ای گرایی در آموزش دانشجویان پزشکی

صفحه 1-20
آرزو وسیلی؛ نرگس کشتی آرای؛ علیرضا یوسفی

2.

طراحی چارچوب شناخت هویت حرفه‌ای دانشجویان پزشکی بر اساس برنامه درسی پنهان: رویکرد فراترکیب

صفحه 21-34
مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ فاطمه میرغفاری؛ سولماز خادمی؛ فروزان طاهری؛ مریم صیدی

3.

شناسایی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان ابتدایی در مناطق دوزبانه

صفحه 35-59
رقیه شکراللهی؛ مرضیه دهقانی؛ محمد جوادی پور؛ کیوان صالحی؛ علی نوری

4.

تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی و متوسطه از چالش های تدریس و ارائه راهکارهایی به منظور توانمندسازی معلمان برای تدریس در فضای مجازی

صفحه 60-75
مرزبان ادیب منش

5.

تجزیه و تحلیل تولیدات علمی در حوزه تلفیق فناوری واقعیت افزوده در آموزش

صفحه 76-92
ژابیز گلزار مقدم؛ مرجان کیان؛ مسعود گرامی پور؛ یوسف مهدوی نسب

6.

...کیفیت سنجی تربیت زیبایی شناسانه دانشجویان معماری در مراکز آموزش عالی (نمونه موردی: مراکز آموزش عالی استان گیلان)

صفحه 93-112
محدثه صیحانی؛ حسین صفری؛ امیررضا کریمی آذری؛ سیده مامک صلواتیان

7.

طراحی الگوی آموزش تفکر انتقادی واثربخشی آن بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی

صفحه 113-134
هادی ساجدی راد؛ جعفر جهانی؛ مریم شفیعی سروستانی؛ مهدی محمدی

8.

تبیین ابعاد و شاخص های فرهنگ یادگیری مشارکتی در برنامه درسی دوره متوسطه

صفحه 135-151
محسن دیبایی صابر؛ داود طهماسب زاده شیخلار

9.

طراحی الگوی عوامل موثر بر فعالیت های خلاقانه دانش آموزان دوره اول متوسطه در درس ریاضی

صفحه 152-172
امیر حسین داشته؛ محمد نوریان؛ مرتضی سمیعی زفر قندی

10.

طراحی و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی تلفیقی در دوره پیش‌دبستان با تمرکز بر حیطه روانی _ حرکتی

صفحه 173-188
بهناز یوسفی واقف؛ مریم سیف نراقی؛ عزت اله نادری

11.

بدفهمی های ریاضی و عوامل بروز آن در دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی مبتنی بر تجارب زیسته دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان: (مطالعه کیفی)

صفحه 189-209
ساره حق خواه؛ آذر داودی؛ آمنه امیری

12.

تعیین شاخص‌ها و الگوی فرآیندی تفکر انتقادی در آموزش و یادگیری

صفحه 210-226
محسن ترکزاده؛ بهرام برزگر؛ فاخته ماهینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب