1.

شناسایی و تبیین ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای مدل ارتقای بالندگی حرفهای مدیران ارشد صنعت مخابرات ایران

سعید هداوند؛ افسانه زمانی مقدم؛ علی تقی پور ظهیر

2.

‎بررسی اثرگذاری مدل تعالی سازمانی بر بازاریابی موثر در حوزه دانشگاه آزاد

نسیم حیدری؛ وحیدرضا میرابی

3.

اعتبارسنجی الگوی مفهومی برنامه درسی تلفیقی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان

رسول جماعتی؛ امیرحسین مهدی زاده؛ رضوان حکیم زاده؛ علیرضا عراقیه؛ بتول فقیه آرام

4.

طراحی الگوی برنامه درسی تلفیقی در جهت شاداب‌سازی مدارس ابتدایی

لیلا علیزاده؛ شهرام رنجدوست؛ جعفر قهرمانی

5.

استخراج مولفه ها و ابعاد مثبت گرایی در مدیران مدارس ابتدایی

فرانک موسوی

6.

بررسی رابطه بین رهبری تحول‌آفرین و سرمایه روان‌شناختی با تعالی سازمانی (مطالعه موردی: سازمان آموزش‌وپرورش منطقه 1 شهر تهران)

پرستو خسروی؛ ستاره سپهری؛ فاطمه حمیدی فر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب