1.

فهرست مطالب و کل مقالات

صفحه 1-136

2.

شناسایی مؤلفه‌های مناسب الگوی آمیختة بازاریابی کتابخانه‌های عمومی ایران

الهه امیراینانلو؛ عاطفه زارعی؛ محسن حاجی زین العابدینی

3.

سازماندهی اطلاعات شخصی اعضای هیئت علمی و عوامل مؤثر بر آن

سونا ایمانی طیبی؛ نیره سادات سلیمانزاده نجفی؛ فیروزه زارع فراشبندی

4.

ارائه مدل هویت دیجیتال در دولت هوشمند در دستگاه های دولتی ایران با نقش میانجی رهبری تحول دیجیتال

داود شریفیان؛ فهیمه باب الحوائجی؛ زهرا اباذری

5.

مقایسه به کارگیری آمیخته بازاریابی مشتری مداری 4 سی در کتابخانه‌های عمومی شهر کرمانشاه براساس دیدگاه کاربران

سهیلا مرادی؛ محمود مرادی؛ امین زارع

6.

تأثیر فرهنگ، عدالت و هوش سازمانی بر خلاقیت کارکنان کتابخانه‏ های واحدهای دانشگاهی دانشگاه‏‏ آزاد اسلامی شهر تهران

مجتبی معظمی؛ سیده نیلوفر شامرادی

7.

تحلیل محتوای کتاب‌های نامه‌ای ادیبان ایران در فاصله سال‌های 1330 تا 1349

فرزانه میاندربندی؛ محسن حاجی زین العابدینی؛ امیررضا اصنافی

8.

بررسی رابطه بین ویژگی‌های جمعیت شناختی با مهارت‌های ارتباطی کتابداران کتابخانه‌های عمومی(مطالعه موردی استان خوزستان)

زهره میرحسینی؛ مراد دستاران؛ فرشته سپهر

9.

رتبه‌بندی شاخص‌های هم کنش‌پذیری سیستم‌های اطلاعاتی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سال 1399

فاطمه نوشین فرد؛ محمد رضا فرهادپور؛ مهرداد امیدیان باورصاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب