1.

نقش واسطه‌ای یادگیری خودتنظیمی در رابطه بین نیازهای اساسی روان‌شناختی و تعلل‌ورزی تحصیلی در دانشجویان

صفحه 13-30
مهدیه خلیلی خضرآبادی؛ فائزه اسحاقی مقدم؛ فاطمه زارع؛ علیرضا حسین‌پور آشناآباد

2.

مقایسه خودکارآمدی تحصیلی در نیمرخ‌های مختلف انگیزشی: تحلیل مبتنی بر شخص

صفحه 31-48
محمد ستایشی اظهری؛ عباس حبیب زاده؛ حسن میرزاحسینی

3.

ساختار عاملی، روایی، پایایی و هنجاریابی مقیاس معلم مثبت ارییلماز در دانش‌آموزان دختر پایه دهم دوره دوم متوسطه

صفحه 49-67
سمیه سلطانی دزکی؛ محمدعلی نادی؛ ایلناز سجادیان

4.

شناسایی چالش‌ها و راهکارهای ارزشیابی مؤثر از یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی در نرم‌افزار شاد توسط نومعلمان

صفحه 69-102
انسی کرامتی؛ مهدیه رحیمی؛ رقیه افرا

5.

تأثیر آموزش سخت‌رویی بر نشانگان وانمودگرایی و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 103-122
مهدی برزگر بفرویی؛ عزت اله قدم پور؛ علیرضا مراتی؛ محمد شفیعی

6.

ارزیابی کاربست سازمان یادگیرنده در شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان بر اساس مدل واتکینز ومارسیک

صفحه 123-150
محمد عباسقلی زاده؛ جهانگیر یاری حاج عطالو؛ صادق ملکی آوارسین

7.

مقایسه اثربخشی درمان تعاملی والد-کودک(PCIT)، آموزش ذهن‌آگاهی کودک محور و برنامه والدین سال‌های باورنکردنی(IY) بر نشانه‌های برونی‌سازی شده دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی شهر تبریز

صفحه 151-184
آناهیتا اوبالاسی؛ علی خادمی؛ مجید محمود علیلو؛ مهین اعتمادی نیا

8.

تحلیل روان‌سنجی پرسشنامه راهبردهای مشارکت آنلاین در دانشجویان

صفحه 185-212
سارا ابراهیمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب