تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 9,997 |
تعداد مقالات | 83,560 |
تعداد مشاهده مقاله | 77,801,016 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 54,843,731 |
1. | بررسی مولفه های برنامه درسی چند فرهنگی از نظر متخصصین این حوزه در ایران | |
صفحه 1-24 | ||
2. | تحلیلی بر همبستگی برنامه درسی پنهان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه شهرستان شهریار | |
صفحه 25-42 | ||
3. | سبکهای مدیریتی معلمان از طریق یادگیری مبتنی بر بازی (گیمیفیکیشن) بر توسعه مهارتهای دانش آموزان | |
صفحه 43-56 | ||
4. | افت تحصیلی دانش آموزان پایه دهم و هفتم از دیدگاه معلمان: یک مطالعه گرند تئوری | |
صفحه 57-74 | ||
5. | رابطه خودکارآمدی با اثربخشی مدیران از دیدگاه مدیران و معلمان مقطع راهنمایی و متوسطه (مطالعه موردی منطقه چمستان)* | |
صفحه 75-84 | ||
نوروز ناییجی؛ فریبا جهانشاهی؛ رضا یوسفی سعیدآبادی؛ کامبیز اسپهبدی | ||
6. | بررسی تأثیر رهبری تحولآفرین و فرآیندهای مدیریت دانش بر میزان نوآوری سازمانی دانشگاه خوارزمی | |
صفحه 75-92 | ||
بیژن عبداالهی؛ حسن رضا زینآبادی؛ مصطفی محمودی | ||
7. | بررسی نقش حرفهایگرایی و رفتاری شهروندی فردی معلمان در اثربخشی مدارس شهرستان کرمانشاه | |
حسین عباسیان؛ بیژن عبداالهی؛ محسن احمدی | ||