1.

بررسی مولفه های برنامه درسی چند فرهنگی از نظر متخصصین این حوزه در ایران

صفحه 1-24

2.

تحلیلی بر همبستگی برنامه درسی پنهان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه شهرستان شهریار

صفحه 25-42

3.

سبک‌های مدیریتی معلمان از طریق یادگیری مبتنی بر بازی (گیمیفیکیشن) بر توسعه مهارت‌های دانش آموزان

صفحه 43-56

4.

افت تحصیلی دانش آموزان پایه دهم و هفتم از دیدگاه معلمان: یک مطالعه گرند تئوری

صفحه 57-74

5.

رابطه خودکارآمدی با اثربخشی مدیران از دیدگاه مدیران و معلمان مقطع راهنمایی و متوسطه (مطالعه موردی منطقه چمستان)*

صفحه 75-84
نوروز ناییجی؛ فریبا جهانشاهی؛ رضا یوسفی سعیدآبادی؛ کامبیز اسپهبدی

6.

بررسی تأثیر رهبری تحول‌‌آفرین و فرآیندهای مدیریت دانش بر میزان نوآوری سازمانی دانشگاه خوارزمی

صفحه 75-92
بیژن عبداالهی؛ حسن رضا زین‌آبادی؛ مصطفی محمودی

7.

بررسی نقش حرفه‌ای‌گرایی و رفتاری شهروندی فردی معلمان در اثربخشی مدارس شهرستان کرمانشاه

حسین عباسیان؛ بیژن عبداالهی؛ محسن احمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب