1.

اثربخشی تربیت زیبایی‌شناختی بر تفکر انتقادی و تدریس خلاق دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان

صفحه 1-26
علی ابراهیمی نیا؛ فیروزه زنگنه مطلق؛ حمید جعفریان یسار؛ مژگان محمدی نائینی

2.

ارائه‌ی الگوی شادکامی برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی آموزش و پرورش (مورد مطالعه شهر تهران)

صفحه 27-56
فاطمه اخلاقی راسته کناری؛ بهارک شیرزاد کبریا؛ عباس خورشیدی؛ لطف اله عباسی سروک

3.

بررسی اثربخشی درمان شناختی رفتاری واحد پردازه بر تحمل بلاتکلیفی، احساس تنهایی و رفتار پرخطر در دانش آموزان شاهد

صفحه 57-74
داود راضی رودی؛ خدیجه ارجمند؛ الناز فروغی؛ علی اکبر ثمری

4.

اولویت بندی و ارزیابی ابعاد و مولفه های آموزش خلاقیت مدیران میانی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب الگوی مفهومی

صفحه 75-100
ُسیده معصومه عزیزیان؛ لیلا شریفیان؛ سعید مرادی؛ عباس خورشیدی؛ علی دلاور

5.

شناسایی و اولویت بندی مؤلفه های برون سپاری در آموزش و پرورش استان لرستان (با رویکرد آمیخته متوالی)

صفحه 101-124
پرستو گودرزی؛ ناصر جواهری زاده؛ حسین مهرداد

6.

مقایسه اثربخشی مداخله فرانظری ویژه دانش آموزان دارای فرسودگی تحصیلی با آموزش راهبردهای فراشناختی بر فرسودگی تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع دوم متوسطه شهر اصفهان

صفحه 125-149
سید پیمان امامی؛ غلامرضا منشئی؛ امیر قمرانی

7.

اثر حمایت از خودمختاری بر استرس تحصیلی : نقش واسطه یادگیری خودتنظیمی و هدف گرایی تبحری

صفحه 149-166
کریم سواری؛ مرضیه محمودی؛ فاطمه فرزادی

8.

ارائه الگوی کیفیت بخشی جهت تبدیل هنرستانها ی فنی حرفه ای به مراکزکارآفرینی

صفحه 167-185
سیده خدیجه هاشمی؛ عصمت مسعودی ندوشن؛ زینب گلزاری

9.

ارائه الگوی تربیت معلم کارآمد تراز جمهوری اسلامی

صفحه 185-211
نرگس یحیائی؛ حمیدرضا معتمد؛ علیرضا قاسمی زاد

10.

ارائه الگوی کاهش مشکلات نظام برنامه‌ریزی آموزشی کارکنان با استفاده از روش دلفی فازی

جلیل عباسی؛ اسداله مهرارا؛ محمدرضا باقرزاده؛ مهرداد متانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب