1.

ارزیابی و انتخاب تأمین کنندگان توربین‌ها برای مزارع بادی با استفاده از رویکرد تلفیقی ای‌اچ‌پی و تاپسیس با هدف توسعه پایدار صنعت برق

صفحه 1-27
محمد عباسیان؛ نسیم نهاوندی

2.

بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر نوآوری و معرفی موفقیت آمیز محصولات جدید (مورد مطالعه: شرکت بیمه البرز)

صفحه 29-44
اسماعیل کمالی راد؛ سیده راحیل هاشمی

3.

بررسی رابطه ویژگی‌های مدیرعامل و ترکیب تعاملی آنها با نوسان ریسک مالی

صفحه 45-63
سید مهدی میرآئیز؛ سید حسام وقفی

4.

بررسی نقش فعالیت بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تجربه مشتری بر قصد وفاداری و قصد مشارکت مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی کیفیت رابطه (مورد مطالعه: فروشگاه آنلاین آرایشی و بهداشتی بانی‌مد)

صفحه 65-90
زهرا اله وردی؛ سعید لندران اصفهانی

5.

تأثیر همه‌گیری کرونا بر تعادل مالی و حجم تجارت خارجی ایران

صفحه 91-107
لیلا گرجی

6.

بررسی استراتژی‌های وفادارسازی و ارتباطات شفاهی مشتریان محصولات ورزشی (مورد مطالعه: مشتریان برند آدیداس در عراق)

صفحه 109-132
فرح نوری راضی العوادی؛ امید بهبودی؛ احمد شعرباف عیدگاهی

7.

ارزیابی کیفیت خدمات آموزش مجازی و تأثیر آن بر رضایت گیرندگان ‌خدمت (مطالعه موردی: دانشگاه سیستان و بلوچستان)

صفحه 133-145
صوفیا حاج پور؛ فائزه میرشکاری؛ محبعلی رهدار


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب