1.

تدوین الگوی عوامل مؤثر بر سودآوری صنعت بانکداری بر اساس مدلسازی ساختاری-تفسیری (مطالعه موردی بانک تجارت استان آذربایجان شرقی)

صفحه 13-40
شاپور رحمانی؛ سلیمان ایرانزاده؛ یعقوی علوی متین

2.

طراحی مدل پیاده‌سازی هم پیمانی راهبردی در سازمان‌های مشتری محور به روش آمیخته اکتشافی (مطالعه موردی: بانک سامان)

صفحه 41-66
وحید پورشهابی؛ حمیدرضا خدادادی دیدانی؛ امین تعادل خواه

3.

ارائه الگوی کاربردی درزمینه تصمیم‌گیری خرید در شرایط عدم اطمینان محیطی در بازار مسکن

صفحه 67-102
مهدی ریوندی؛ محمد حقیقی؛ علیرضا ایرانی

4.

تاثیر گرایش کیفیت استراتژیک بر رشد پایدار کسب و کار در شرکت‌های فناور و نوظهور با توجه به نقش قابلیت‌های نوآوری

صفحه 103-134
محمد حسین درویش متولی؛ آزیتا جویباری؛ محمدصادق سلوکی

5.

طراحی و تبیین الگوی رهبری نوآورانه در صنعت بانکداری کشور

صفحه 135-154
اردوان غلامعلی پور؛ حسن رضا زین آبادی؛ حسن رنگریز؛ اکبر حسن پور

6.

ارائه چارچوب مفهومی چابکی استراتژیک بر اساس تحلیل داده‌بنیاد با استفاده از روش فراترکیب

صفحه 155-180
سجاد گلچین؛ محمد حسین قنادان زاده؛ رضا بنی‌اسد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب