1.

تبیین آسیب شناختی توده بدنی بالا در دختران نوجوان مبتلا به چاقی بر اساس مدل الگوهای پردازش حسی

صفحه 129-140
آلاله طاهری؛ محمدعلی مظاهری؛ عباس ذبیح زاده

2.

اثر مداخله مبتنی بر ذهن‌آگاهی در بافت آموزشی بر اهما ل‌کاری و سرزندگی تحصیلی

صفحه 141-162
حمیدرضا حسن‌آبادی؛ ترمه علی‌دوستی؛ پروین کدیور؛ مهدی عرب‌زاده

3.

مهار روان شناختی والدین و تبلور وجودی: نقش واسطه ای سرمایه روان شناختی

صفحه 163-176
امیرعباس فاتحی؛ راضیه شیخ الاسلامی

4.

نقش واسطه ای اسنادهای علّی در رابطه بین کمال گرایی با بهزیستی تحصیلی در نوجوانان تیزهوش

صفحه 177-198
مجتبی ملک جعفریان؛ امید شکری؛ مسعود شریفی

5.

ذهن آگاهی و کیفیت خواب در نوجوانان: نقش واسطه ای نشخوار فکری

صفحه 199-210
سلمان زارعی؛ هوشنگ گراوند

6.

اثربخشی برنامۀ آموزشی رفتار مادر با کودکان طلاق و برنامۀ مداخلۀ ویژۀ کودک طلاق بر مدیریت هیجان کودکان

صفحه 211-224
مائده بازرگان؛ اکرم دهقانی؛ زهره رئیسی

7.

ویژگی های روان سنجی پرسشنامه نظم جویی رفتاری هیجان

صفحه 225-240
حمید بارانی؛ محبوبه فولادچنگ؛ محسن آربزی؛ زیبا کبیری

8.

نقش واسطه ای حرمت خود: رابطة بین ابعاد کمال گرایی با افسردگی و پرخاشگری

صفحه 241-252
طیبه ملکی؛ الهام اسبقی

9.

مقیاس کمال گرایی چندبُعدی تهران-30: پرسشنامه، روش اجرا و نمره‌گذاری

صفحه 253-255

10.

 مسیرهای دستیابی به شبکه‌ها، انجمن‌ها و منابع علمی روانشناختی

صفحه 256-257

11.

تقویم مجامع ملی و بین المللی

صفحه 258-259


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب