1.

تدوین راهبردهای میزبانی مسابقات ورزشی ارتش‌های جهان (سیزم) در جمهوری اسلامی ایران

صفحه 1-13
حمید امیدی؛ فریده اشرف گنجوئی؛ محمدرضا اسماعیلی

2.

اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی کمینی محصولات ورزشی

صفحه 15-26
رضا آرین شکیب؛ سید نعمت خلیفه؛ مهدی کهندل؛ سیدمح الدین بهاری

3.

ارائه مدل استراتژی های خلق تاب آوری کسب وکارهای ورزشی در شرایط کرونا

صفحه 27-36
کاظم چراغ بیرجندی؛ مهلا مویدی مقدم

4.

ارائه مدل توسعه مدیریت کوانتومی در سازمان های ورزشی با رویکرد گراندد تئوری

صفحه 37-52
نحله نظری جهرمی؛ مسعود نادریان جهرمی؛ حسین دست برحق

5.

نیازسنجی توسعة برون‌سپاری فعالیت‌های بازاریابی ورزشی در ورزش دانشگاهی

رحیم شیرازی نژاد؛ احمد ترک فر؛ محمد صادق افروزه؛ حمیدرضا صفری جعفرلو؛ مریم قدسی

6.

مطالعه کیفی مدیریت منابع انسانی سبز مطالعه موردی: وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران

صفحه 67-82
علی علمی؛ شیوا آزادفدا؛ رضا شجیع؛ احد رضایان قیه باشی

7.

بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی و بازاریابی کارآفرینانه بر درآمدزایی اماکن و فضاهای ورزشی در شرایط کرونا (مطالعه موردی: اماکن و فضاهای ورزشی استان تهران)

صفحه 83-95
محبوبه نقوی؛ امیر رضا خادم


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب