1.

مدل ارتباطی عوامل ارتباطی درون سازمانی و برون سازمانی و کارآفرینی بر عملکرد کارکنان دانشکده های تربیت بدنی دانشگاه های ازاد استان تهران

صفحه 1-10
بابک زالی؛ حمید سجادی؛ محمدرضا اسماعیلی؛ زهرا حاجی انزهایی

2.

بررسی و مقایسه رضایت فراغتی پسران نوجوان شرکت‌کننده در ورزش‌های الکترونیکی و سنتی

صفحه 11-16
محمدامین صدری؛ مظفر یکتایار؛ مژگان خدامرادپور

3.

ارائه مدل نقش رسانه جمعی بر فرهنگ ورزشی زنان ورزشکار لیگ فوتسال کشور

صفحه 17-24
علیرضا زند؛ غلامرضا فرجی؛ محمد ملا اسماعیلی

4.

ارتباط بین بی تفاوتی سازمانی با اینرسی سازمانی از طریق سکوت سازمانی در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس

صفحه 25-33
زهرا تقی پور غوری؛ امید صفری؛ افشین رستمی

5.

ادراک از محیط حرارتی در اماکن ورزشی از طریق رویکرد ذهنی: مطالعه موردی سالن بدنسازی واستخر

صفحه 35-43
رضا نیک بخش

6.

تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد شرکت ها در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران

صفحه 45-54
مصطفی فلاحی؛ مهدی کهندل؛ سید نعمت خلیفه؛ مهوش نوربخش

7.

تدوین منظر و نقشه راهبردی فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری با رویکرد کارت امتیازی متوازن

صفحه 55-67
عزیزالله ایروان جم؛ سیداحسان امیرحسینی؛ مهرزاد حمیدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب