1.

شناسایی شاخص‌های پیشرو در تعیین ارزش طول عمر مشتری در ورزش

صفحه 1-16
ماهرخ رجبی اصلی؛ مژگان خدامرادپور؛ مظفر یکتایار؛ رشاد حسینی

2.

تأثیر رهبری اصیل بر توانمندسازی کارکنان از طریق نقش میانجی آوای سازمانی و عدالت سازمانی

صفحه 17-28
رضا بهرامی؛ سعید صادقی بروجردی؛ رضا صابونچی

3.

عوامل موثر بر پذیرش و بهره‌گیری از تجارت الکترونیک در میان اعضای هیأت علمی تربیت‎بدنی و علوم ورزشی

صفحه 28-42
سردار محمدی؛ رضا شافعی

4.

شناسایی الگوی روابط علی عوامل مؤثر بر مدیریت استعداد نزد سازمان‌های ورزشی: با رویکرد پژوهش آمیخته

صفحه 43-58
احسان شاهقلی؛ مهدی سلیمی؛ رسول نظری

5.

ارائه الگوی نهادینه سازی برابری جنستی در ورزش ایران

صفحه 59-70
تیمور سلیمان بیگی؛ جمشید همتی؛ نوید مهتاب

6.

مدل‌سازی معادلات ساختاری ارتباط مدیریت استعداد و سرمایۀ اجتماعی با تعهد سازمانی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس

صفحه 71-81
احمد ترک فر؛ رحیم شیرازی نژاد؛ سعیده ذبیحی؛ مرضیه نوروز پور

7.

رابطه انجمن هواداران فوتبال با رفتار وفاداری با نقش میانجی تشریفات شخصی و اجتماعی و ارزش ادراک شده مشتری

صفحه 82-94
کاظم چراغ بیرجندی؛ رضا روشندل

8.

شناسایی و الویت بندی شاخص های مدیریت یکپارچه در صنعت گردشگری ورزشی ایران

صفحه 95-113
ترانه کریمی؛ علی محمد صفانیا؛ رحیم سرور؛ صلاح الدین نقشبندی

9.

ارتباط بین یادگیری سازمانی با توانمندسازی روانشناختی از طریق فناوری اطلاعات در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس

صفحه 114-125
سیده محبوبه تقوی نژاد؛ امید صفری؛ افشین رستمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب