1.

ارائه الگوی آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان ابتدایی مبتنی بر عوامل ساختاری، زمینه‌ای و فرایندی

صفحه 1-19
علی جباری ظهیرابادی؛ مهدی شریعتمداری؛ یلدا دلگشایی؛ فرشته کردستانی

2.

تبیین ابعاد و مؤلفه‌های مدل بهره‌وری مدیران آموزش‌وپرورش استان لرستان

صفحه 21-32
حجت فلاح پور؛ ابراهیم پورحسینی؛ شجاع عربان

3.

شناسایی ابعاد و شاخصه‌های الگوی آسیب‌شناسی تولید دانش در بین اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی

صفحه 33-49
کیوان کاوه؛ تقی آقاحسینی؛ محبوبه سادات فدوی

4.

تحلیل ابعاد الگوی رهبری پژوهشی از دیدگاه اساتید و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی

صفحه 51-67
شبنم پژوهش؛ فاطمه پرسته قمبوانی؛ مژگان عبدالهی؛ امیرحسین محمد داوودی

5.

مفاهیم و مقوله‌های الگوی راهبر شایسته در مدارس چندپایه‌ی روستایی و عشایری وزارت آموزش‌وپرورش ایران

صفحه 69-86
نورمحمد سلطانی؛ محمدرضا ربیعی مندجین؛ محمد حکاک؛ مینا جمشیدی اوانکی

6.

طراحی و آزمون مدل تسهیم دانش (مطالعه موردی: کارکنان آموزش‌وپرورش)

صفحه 87-100
فرهمند زبردست؛ حسین مهرداد؛ راضیه جلیلی

7.

شناسایی عوامل موثر بر اثربخشی راهبران آموزشی وتربیتی

صفحه 101-111
عباس خورشیدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب