1.

شناسایی ابعاد فرهنگی موثر بر جذب مشتریان ایرانی به خدمات بانکداری الکترونیک

صفحه 1-10
فرشته عقبائی؛ علی رضائیان؛ سید مهدی الوانی؛ سید ذبیح الله هاشمی

2.

ارائه مدل کارآفرینی سازمانی درکسب و کارهای درون سازمانی مبتنی بر حاکمیت شرکتی در ایران

صفحه 11-20
محمد حسن ترابی؛ کمال سخدری؛ محمد عزیزی؛ مرتضی موسی خانی

3.

طراحی الگوی فرهنگ سازمانی با رویکرد شبکه ای - میانداری

صفحه 21-33
بهزاد بایایی؛ ناصر میرسپاسی؛ ناصر آزاد؛ سمیه قجری

4.

شناسایی و تحلیل مولفه های هوش استراتژیک با تاکید بر نقش مهارت های اشتغال زا در مراکز آموزش عالی

صفحه 35-44
آیناز زیادلو؛ نگین جباری؛ کیومرث نیازآذری

5.

تبیین مدل مدیریت منابع انسانی نظام اداری ایران با محوریت سازمان اجتماعی چابک

صفحه 45-61
داود امامزاده؛ غلامرضا معمارزاده؛ ناصر حمیدی؛ جواد محرابی

6.

تدوین مدل توسعه کارآفرینی با رویکرد پاسخگویی اجتماعی در آموزش عالی

صفحه 63-74
محبوبه پرگو؛ وحیدرضا میرابی؛ حمیده رشادتجو؛ حسین وظیفه دوست

7.

مقایسه شایستگی‌های حرفه‌ای کارکنان دانشی به تفکیک وظایف سازمان‌های دانش‌بنیان

صفحه 75-87
هاجر عابدینی؛ فرج اله رهنورد؛ علی اکبر قهرمانی

8.

تبیین طراحی الگوی نهادینه‌سازی فرهنگ مربیگری در راستای توسعه کارآفرینی سازمانی

صفحه 89-96
حوریا اصل فلاح؛ بیت الله اکبری مقدم؛ محمد دوستار

9.

طراحی مدلی برای بهینه‌سازی مدیریت استعداد: با رویکرد پویایی‌شناسی سیستم

صفحه 97-113
سید سلمان ذکریائی؛ حسین خنیفر؛ صلاح الدین ابراهیمی؛ بهمن غلامی

10.

پیش بینی نرخ ارز با استفاده از روش های آینده پژوهی و بررسی تاثیر نوسانات ارزی بر عملکرد شرکت ها: مطالعه موردی شرکت دخانیات ایران

صفحه 115-127
علیرضا فتحی نیا؛ علی بدیع زاده

11.

موانع صادرات در کسب و کار مبتنی بر رویکرد اقتصادی در توسعه پایدار: مطالعه در حوزه خشکبار کشور

صفحه 129-136
مریم میرزایی؛ جلال حقیقت منفرد؛ جمشید عدالتیان شهریاری

12.

ارایه الگوی امید آفرینی در مصرف کننده به برند

صفحه 137-152
محمدعلی تقی زاده؛ داریوش جمشیدی؛ علیرضا روستا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب