1.

طراحی الگوی تاب‌آوری کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در شرایط بحران: رویکرد آمیخته

صفحه 13-42
پیمان پروری؛ مهدیه جلال پور؛ حسین رحمان سرشت؛ وحید ناصحی فر

2.

طراحی مدل پیش ‏بینی پتانسیل فروش فیلم‏ های سینمایی ایران (رویکرد داده ‏محور) به منظور تعیین استراتژی ورود به بازار

صفحه 43-72
بابک حمیدیا؛ محمد ماستری فراهانی؛ محمد جواد سهرابی رنانی؛ عباس رحیمی

3.

شناسایی و رتبه‌بندی پیامدهای برندسازی درونی با رویکرد معادلات ساختاری (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان)

صفحه 73-94
هومن امیراحمدی؛ مهرداد صادقی؛ سیامک کوررنگ بهشتی

4.

ارائه مدل بهره وری پایدار در توسعه وبهبود مدیریت راهبردی منابع انسانی (مطالعه موردی: بانک مسکن)

صفحه 95-120
سعید شاکر؛ امیر بابک مرجانی؛ مسعود حقیقی

5.

پویش محیطی ابعاد چهارگانه ورزش ایران بر پایه آینده نگاری راهبردی و تحلیل پیامدها به روش چرخ آینده

صفحه 121-154
رضا فرخ شاهی نیا؛ مسلم شیروانی ناغانی؛ علی همتی عفیف

6.

مدل ارزیابی تاب آوری سازمانی در شرکتهای دانش بنیان صنعت پلاستیک

صفحه 155-178
محسن هاشمی؛ جلال حقیقت منفرد؛ ابوالقاسم سرآبادانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب