1.

ارائه و ارزیابی الگوی مدیریت پایدار منابع انسانی در دانشگاه‌های آزاد استان فارس با رویکرد آمیخته

صفحه 1-20
میترا رستگار؛ نادر شهامت؛ مسلم صالحی؛ رضا زارعی

2.

آسیب شناسی فرآیند جذب معلمین مقطع ابتدایی در آموزش و پرورش ایران

صفحه 21-41
احمد احمدی فارسانی؛ فریبا کریمی؛ بدری شاه طالبی

3.

اعتبارسنجی الگوی دانش محتوایی، پداگوژی و فناوری معلمان علوم متوسطه اول استان کردستان

صفحه 43-63
پروین آفتابی؛ مجید علی عسگری؛ مصطفی قادری

4.

رابطه‌ی مؤلفه های رهبری امنیت‌مدار و بهزیستی روان‌شناختی با فرسودگی شغلی معلمان زن مقطع متوسطه‌ی اول شهرستان ساوه

صفحه 65-91
اعظم نیکوکار؛ سیده عاطفه نعمتی هاشمی

5.

شناسایی عوامل موثر بر توسعه آموزش کارآفرینی در نظام آموزشی عالی ایران

صفحه 93-116
رضا امیا؛ حسین دیده‌خانی؛ پرویز سعیدی

6.

شناسایی و اولویت بندی پیشایندها و پسایندهای توانمندسازی ساختاری منابع انسانی با استفاده از رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان)

صفحه 117-145
ابوذر اسمعیلی آهندانی؛ زهره شکیبایی؛ هایده عاشوری

7.

شناسایی و تبیین مولفه‌های رفتار اخلاقی معلمان در فرایند آموزش با تاکید بر ابعاد دانش معلمی

صفحه 147-182
رضا معصومی نژاد؛ قهرمان مددلو؛ شهلا بابائی؛ زهرا بابائی؛ دل انگیز شامی

8.

طراحی الگوی پرورش خلاقیت دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه نظری در مدارس شهر تهران

صفحه 183-212
فرشته رحمتی؛ محمد حسن پرداخت چی؛ احمدرضا سنجری؛ نرگس حسن مرادی

9.

طراحی مدل شایستگی مدیران در دانشگاه علوم پزشکی

صفحه 213-233
سید حسین مدنی؛ مهری دارایی؛ امین رحیمی کیا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب