1.

ارائه الگوی پژوهش و ارزشیابی تحول محور در نظام تعلیم و تربیت

صفحه 1-30
سیدمحمد سیدی؛ مسعود پورکیانی؛ مژگان درخشان؛ سنجر سلاجقه

2.

ارائه الگوی سرمایه سازمانی اثربخش در سازمان آموزش و پرورش استان کرمانشاه

صفحه 31-51
پریسا قیاسی؛ محمدجواد کرم افروز؛ فرامرز ملکیان؛ الهام کاویانی

3.

تبیین نقش مولفه‌های رهبری اخلاقی مبتنی بر رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی در کارکنان دانشگاه پیام ‌نور

صفحه 52-88
محمد حسن جباری ثانی؛ امید ونداد؛ حسن مومنی مهموئی

4.

شناسایی و اولویت بندی مؤلفه ها و شاخص های مؤثر بر رتبه بندی دانشگاه ها با تمرکز بر جنبه های آموزشی

صفحه 89-121
مینا رحیمی؛ علی اکبر امین بیدختی؛ محمدرضا زارع بنادکوکی

5.

شناسائی عوامل موثر بر نظام هدایت تحصیلی دانش آموزان جهت ارائه الگوی راهبردی

صفحه 122-146
محبت منبری؛ کامبیز پوشنه؛ علی اکبر خسروی بابادی

6.

شناسایی عوامل تأثیرگذار بر کیفیت‌بخشی به کلاس‌های چندپایه دوره ی ابتدایی

صفحه 147-172
عصمت بدخشان طرقی؛ محبوبه سلیمان پور عمران؛ رخساره فضلی

7.

واکاوی تجارب زیسته راهبران آموزشی از رهبری برنامه درسی در مدارس

صفحه 173-196
معصومه عباسی چوبتراش؛ اسکندر فتحی آذر؛ جهانگیر یاری حاج عطالو؛ یوسف ادیب؛ صادق ملکی آوارسین

8.

ارائه الگوی مدیریت پویایی اجتماعی مدارس مقطع متوسطه

صفحه 197-223
مرتضی کلهری؛ الهام کاویانی؛ زهره سبزیانپور؛ آناهیتا فرجی

9.

ارائه مدل سنجش سرمایه انسانی در آموزش و پرورش شهرستان بوشهر

صفحه 224-245
نگار زائری؛ فرانک امیدیان؛ سپیده جعفری

10.

شناسایی عناصر و مولفه‌های تشکیل دهنده‌ی مدل‌های ذهنی مدیران سازمان آموزش و پرورش ایران

صفحه 246-275
محمد بلال حبشی؛ جواد سلیمانپور؛ میترا صدوقی

11.

شناسایی مولفه های برنامه درسی معنوی با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه

صفحه 276-296
حمیدرضا کرمی دورودخانی؛ اسماعیل کاظم پور؛ جعفر قهرمانی

12.

مقایسه تطبیقی مؤلفه های مدل های شایستگی حرفه ای اساتید در دانشگاه ها

صفحه 297-326
لیلا مسافر؛ فرهاد نژاد ایرانی؛ جعفر بیک زاد؛ یحیی داداش کریمی

13.

مطالعه و بررسی عوامل موثر بر خلاقیت دانش آموزان مقطع متوسطه

صفحه 327-350
سجاد نعمتی یار عزیز؛ نورالدین میرزایی؛ رسول داودی

14.

طراحی الگوی مؤلفه‌های عملکردی نظام آموزش عالی با استفاده از تحلیل تم

صفحه 351-376
برات محمد عاشقی؛ بهرنگ اسماعیلی شاد؛ مریم حافظیان

15.

واکاوی روش کنش پژوهی در دانشگاه فرهنگیان

صفحه 377-396
حسن باقری صمغ آبادی؛ رضا قربان جهرمی؛ ابولفضل بختیاری؛ محمد حسین نژاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب