1.

شناسایی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های آموزش زبان مبتنی بر هویت حرفه‌ای (سهولت کسب و کار)

صفحه 1-21
محمد جواد زنگنه اینالو؛ مجتبی معظمی؛ اسماعیل کاوسی؛ محسن عامری شهرابی

2.

شناسایی مولفه‌های معماری سازمانی (مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی کشور)

صفحه 22-39
جابر کریمی جشنی؛ امیرحسین محمدداودی؛ لطف اله عباسی سروک

3.

طراحی مدل توسعه یکپارچه برای ارزیابی شاخص های قابلیت بازاریابی در بانک تجارت: تبیین دیدگاه مبتنی بر منابع

صفحه 40-62
سید مهدی احمدی افشار؛ سیدعباس حیدری؛ مینا جمشیدی

4.

شناسایی مولفه های تاثیرگذار تبلیغات آنلاین بر خرید واقعی با استفاده از روش دلفی فازی (مورد مطالعه:هلدینگ آتیه صبا )

صفحه 63-83
روح اله نگهداری نیا؛ علی پیرزاد؛ سید نجم الدین موسوی

5.

طراحی و تدوین مدلی برای مدیریت بهینه ریسک اعتباری در شبکه شرکت‌های خدمات پس از فروش خودروسازان با استفاده از مولفه های موثر مالی و غیر مالی

صفحه 84-105
حمیدرضا رادمان نژاد؛ محمد ابراهیم محمدپور زرندی؛ مهرزاد مینویی

6.

شناسایی عوامل موثر بر ایجاد یک سیستم پشتیبان تصمیم برای سنجش عملکرد و نوآوری سازمانی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری (مورد مطالعه شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزاردرایران)

صفحه 106-123
زهره توزنده جانی؛ جلال رضایی نور

7.

بررسی تأثیر عوامل عاطفی بر واکنش مصرف‌کننده نسبت به خرید آنلاین با نقش میانجی نظریه انتخاب منطقی

صفحه 124-141
دنیا باوی؛ سهیلا زرین جوی الوار؛ شاهین راز

8.

طراحی و تبیین مدل دلبستگی کارکنان بر اساس مدل پنج عاملی شخصیت

صفحه 142-155
طیبه عباسیان فر؛ زهرا برومند؛ علی رضائیان؛ داریوش غلام زاده

9.

بررسی اثرات آموزش کارآفرینانه بر توسعه اخلاق کسب وکار و پاسخگویی اجتماعی

صفحه 156-173
لیلی فرهادی؛ فرهاد وفایی؛ رضا شافعی

10.

طراحی مدل کارکرد رسانه با رویکرد ارزش ویژه برند در کسب‌و‌کارهای استارت‌آپ

صفحه 174-199
اکرم قلیچ خان؛ سینا نعمتی زاده؛ سید کامران نوربخش

11.

بررسی تاثیرگذاری معیارهای تعهدسازمانی بر موفقیت کسب و کار در سازمان های دولتی با رویکرد آینده پژوهی

صفحه 200-224
سیدعلیرضا میرجعفری

12.

طراحی مدل خصوصی‌سازی برای شرکت‌های دولتی با رویکرد استنتاج فازی (موردمطالعه: راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران)

صفحه 244-225
مهدی نصیری واحد؛ غلامرضا معمارزاده طهران؛ سعید صیاد شیرکش

13.

سیستم مالی غیرمتمرکز (دیفای) با تاکید بر IDO ها و کاربرد آن برای کسب‌وکارهای نوپا و کوچک‌مقیاس

صفحه 245-265
محمد یعقوبی؛ متین فخیمی اکمل؛ مهدی صادقی شاهدانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب