1.

بررسی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر خلق ارزش و تاثیر آن بر رفتار مشتری در مراکز درمانی دولتی شهر تهران

صفحه 1-20
آناهیتا رحمتی؛ آرزو احمدی دانیالی

2.

مهمترین عوامل اثر گذار بر رفتار مشارکتی کاربران فضای مجازی

صفحه 21-39
غلامرضا افشار؛ عباس صالح اردستانی؛ وحیدرضا میرابی

3.

رتبه بندی فاکتورهای موثر بر انتخاب برند سبز در صنعت لوازم آرایش با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف

صفحه 40-55
آزاده ظهیری؛ علی پیرزاد

4.

اندازه‌گیری بلوغ مدیریت هزینه استراتژیک در صنایع مونتاژ (مطالعه: شرکت بزرگ مونتاژ لوازم خانگی در تهران)

صفحه 56-74
سارا حقیقت؛ حبیب اله جوانمرد؛ محمدصادق حری

5.

تأثیر بازاریابی دیجیتال بر وفاداری به برند با نقش واسطه‌ای نوآوری محصول (مطالعه موردی: شرکت‌ فرآورده‌های لبنی مانیزان کرمانشاه)

صفحه 75-94
سیدرضا موسوی فرد؛ سیدرضا حسنی

6.

تاثیر نقش پاسخگویی سازمانی،مشتری گرایی و استراتژی نوآوری بر سیستم اطلاعاتی بازاریابی در شرکت های خدمت محور

صفحه 95-110
عطیه خجسته خسرو؛ احسانه نژاد محمد؛ نصرت الله شادنوش

7.

مدل سیستم داینامیکی زنجیره تامین صنعت فولاد با رویکرد تحقق اهداف اقتصادی

صفحه 111-130
رضا بشارتی زاده؛ رضا رادفر؛ عباس طلوعی اشلقی

8.

طراحی و تبیین مدل رفتار خرید آنلاین محصولات تند مصرف با درگیری پایین با در نظرگرفتن عوامل شخصیتی مشتریان

صفحه 131-146
یونس رضائی؛ وحیدرضا میرابی؛ حمیدرضا کردلویی

9.

بررسی و رتبه بندی شاخص‌های موثر بر مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار (BPR) به منظور ارتقا بهره‌وری صنایع تولیدی با استفاده از روش FANP

صفحه 147-163
یاسر ساعی

10.

راهبردی برای ارتقای عملکرد شرکت‎های دانش‎بنیان ایران

صفحه 164-182
کاظم محمددوست؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ احمد راه چمنی

11.

بهینه سازی تقاضای بنزین ازطریق نظام قیمت گذاری و بهبود کارایی موتورخودروها (در چارچوب الگوی خودرگرسیونی با وقفه‌های توزیعی و مدل تصحیح خطا در دوره زمانی 1366 تا 1395)

صفحه 183-198
محمدرضا شهبازی؛ امیر حسین جانمحمدی؛ مهدی صادقی شاهدانی

12.

عوامل تأثیرگذار بر مصرف فیلم های هنری

صفحه 199-218
فرزین نعمت بخش آبکنار؛ منصوره علیقلی؛ سید کامران نوربخش؛ حسین صفرزاده

13.

بررسی رابطه بین اثربخشی تبلیغات بانکی و نگرش مخاطب (مورد مطالعه : مشتریان بانک دی در شهر تهران)

صفحه 219-236
صدف خان بلوکی؛ علی اصغر عیوضی حشمت؛ رسول ثانوی فرد؛ علیرضا آقایوسفی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب