1.

نسبت حالات نفسانی و عاطفی با احکام اخلاقی(خیراخلاقی) از منظر استاد جوادی آملی

صفحه 9-36
نگار اظهاری جنکانلو؛ زینب السادات میرشمسی؛ منیره سیدمظهری

2.

واکاوی بحث متکلمین در عدم انحصار معجزه رسول خاتم(صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم)به قرآن کریم (با تاکید بر مسئله شق‌القمر)

صفحه 37-68
طاهره عبدالحسینی حسین‌آبادی؛ سوسن آل رسول؛ محمدحسین توانایی سره دینی

3.

رابطه هنر موسیقی و اراده از نظر شوپنهاور

صفحه 69-90
علی حاجی موسائی؛ مریم بختیاریان؛ شهلا اسلامی

4.

نقد اشکالات کانت بر برهان امکان و وجوب بر اساس مبانی تقریر سینوی از این برهان

صفحه 91-110
حامد کمیجانی؛ محمد مهدی گرجیان عربی

5.

بررسی تطبیقی اندیشه‌های تربیتی و اخلاقی ژان ژاک روسو و یوهان فردریک هربارت

صفحه 111-134
فهیمه نصیری

6.

تبیین پاسخ‌های سه‌گانه به شبهات مربوط به ناسازگاری علم غیب با عصمت امام(ع)

صفحه 135-156
محمد دانش نهاد؛ محمد حسن وکیلی

7.

تأثیر روش و دیدگاه کلامی امام فخر رازی و آیت‌الله جوادی آملی در اتخاذ معنای مفردات الفاظ قرآن

صفحه 157-178
معصومه سلطان میرجلیلی؛ محمدرضا امین

8.

واکاوی کلامی آثار وجودی امام زمان(عج) در عصر غیبت

صفحه 179-196
رضا باقی زاده

9.

مروری بر آرای دکارت و دلالت های آن در حوزه آموزش و پرورش

صفحه 197-211
لیلا برزمینی؛ وحید فلاح


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب