1.

تحلیل مفهومی شهروندی دیجیتال و نقش برنامه درسی در تربیت شهروند دیجیتالی

صفحه 1-22
سارا شهابی؛ جواد حاتمی؛ ابراهیم طلایی؛ سیدمهدی سجادی

2.

برنامه درسی متناسب با ویژگی و نیازهای نسل z : یک مطالعه سنتز پژوهی

صفحه 23-45
زهرا پروازی مقدم؛ کورش فتحی واجارگاه؛ ﮐﺎﻣﺒﯿﺰ ﭘﻮﺷﻨﻪ؛ ﻋﻠﯽاکبر ﺧﺴﺮویﺑﺎﺑﺎدی

3.

مقایسه نگرش حال و آینده دانشجویان و اساتید گروه پزشکی به منظور استفاده از یادگیری سیار مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی مازندران

صفحه 46-54
مجتبی رضایی راد؛ زهرا آهنگری آهنگر کلایی

4.

ارائه مدل پیشنهادی اقدامات آموزشی موثر ذی-نفعان برنامه‌درسی آموزش‌عالی در شرایط بحرانی کووید-19

صفحه 55-74
محمد حسین زارعی؛ احمدرضا نصر اصفهانی

5.

سنجش میزان شکاف دیجیتال در دسترسی و استفاده از ابزارها و قابلیت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در دوره متوسطه

صفحه 75-98
طالب زندی؛ علی نوری

6.

تدوین الگوی طراحی آموزشی بر پایه اصول یادگیری معکوس

صفحه 99-113
فرانک اسماعیلیان؛ زهرا زارع

7.

شناسایی و تبیین ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های شایستگی معلم به‌مثابه یادگیرنده مادام‌العمر: یک مطالعه سنتز پژوهی

صفحه 114-130
طاهره احمدی؛ پروین صمدی؛ پروین احمدی

8.

برابرگرایی در آموزش عالی : تأملی بر شاخص‌های برابری کیفیت آموزش و برنامه درسی دانشگاه‌ها و ارائه الگوی مفهومی برای آن (مطالعه کیفی )

صفحه 131-148
زهرا مصطفی پور؛ حمید رحیمیان

9.

شناسایی شاخص‌های موثر بر تربیت اقتصادی با رویکرد کارآفرینی در دوره ی ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی

صفحه 149-160
سمیه بشیریان؛ محبوبه سلیمان پور عمران؛ رویا افراسیابی

10.

ارائه الگوی ارزشیابی درس دین و زندگی متوسطه دوم مبتنی بر دیدگاه سازنده‌گرایی با استفاده از رویکرد آمیخته

صفحه 161-182
شهلا حریری مقدم؛ عباس قلتاش؛ صدیقه محمدجانی

11.

بررسی کتاب‌های درسی فارسی دوره اول آموزش متوسطه با تاکید بر تفکر مراقبتی

صفحه 183-197
جابر افتخاری؛ رضاعلی نوروزی؛ حجت افتخاری

12.

تحلیل محتوای کتاب‌های راهنمای معلم و کتاب‌های درسی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول نظام آموزش‌وپرورش ایران از حیث توجه به اقتصاد مقاومتی

صفحه 198-211
زهرا خوجه؛ بهروز مهرام؛ محمود سعیدی رضوانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب