1.

واکاوی ابعاد و کیفیت تعاملات والدین در فرایندآموزش و یادگیری مجازی

صفحه 1-13
رحمت اله خسروی؛ مینا نظامی

2.

تجارب زیسته معلمان از کیفیت سیستم اطلاعات مدیریت برنامه شاد در مدارس دوره ابتدایی: یک مطالعه پدیدارشناسانه

صفحه 14-25
مریم شفیعی سروستانی؛ فهیمه کشاورزی؛ ثریا درفش

3.

شناسایی عوامل موثر بهبود کیفیت آموزش مجازی مبتنی بر تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی در آموزش‌های دوران کرونا

صفحه 26-40
علیرضا بادله؛ ندا شاملو

4.

طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارتباطی معلمان و نظام برنامه ریزی درسی در ایران

صفحه 41-60
مجید دادمهر؛ مرتضی کرمی؛ بهروز مهرام؛ صمد ایزدی

5.

تبیین الزامات و عوامل اجرایی مؤثر در نقشه‌برداری برنامه درسی (CM) معلمان (یک مطالعه سنتزپژوهی)

صفحه 61-77
سیده ملیحه حسینی؛ علی حسینی خواه؛ محسن آیتی؛ مجید علی عسگری

6.

واکاوی شناخت مربیان از ویژگی‌های رشدی – آموزشی کودکان پیش از دبستان در ایران

صفحه 78-94
صیدکرم نوریان فر؛ محمدرضا امام جمعه؛ فریده حمیدی؛ علیرضا عصاره

7.

بررسی تجربه زیسته دانش آموزان افغانستانی در تعاملات و ارتباطات درون مدرسه‌ای در دوره متوسطه اول

صفحه 95-112
نسرین کریمی زاده؛ کورش فتحی واجارگاه؛ محبوبه عارفی؛ علیرضا صادقی

8.

آسیب شناسی وضعیت موجود برنامه معلم پژوهنده (پژوهش در عمل) و ارائه راهکارهایی جهت تقویت و گسترش آن در نظام آموزش و پرورش

صفحه 113-130
مرزبان ادیب منش؛ علی همتی؛ مهدی نامداری

9.

بررسی میزان تحقق رویکرد زمینه‌محور در درس علوم پایه ششم: از منظر محتوا و اجرا

صفحه 131-144
زینب فاضلی؛ معصومه جلیلیان؛ زهرا رحیمی

10.

طراحی الگوی برنامه‌درسی کارشناسی مشاوره و راهنمایی مبتنی بر شایستگی (مورد مطالعه دانشگاه فرهنگیان)

صفحه 145-160
ناصر شیرکوند؛ حسین مومنی مهموئی؛ حسین صاحبدل؛ اسداله زنگویی

11.

طراحی الگوی زیست‏پذیری برنامه ‌درسی در نظام آموزش ‌عالی

صفحه 161-171
مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ سولماز خادمی؛ صدیقه شادی؛ حدیث مزهبیان؛ شیرین خاضکی

12.

طراحی برنامه درسی آموزش کارآفرینی و شغلی بر مبنای پروژه‌های عملیاتی موفق با گذر از مدل استورت میل

صفحه 172-188
احمد ملکی پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب