1.

امر والای کانتی در موسیقی بتهوون

صفحه 7-12
مهسا خویی

2.

خوانش آثار عکاسی الکساندر رودچنکو در پرتو شاخص ههای فرمالیستی، کمونیستی و ساختارگرایی

صفحه 13-22
رفیعه السادات علم الهدی؛ پژمان دادخواه

3.

تحلیل دونقاشی هلن فرانکن تالر با رهیافت نقد سوم کانت

صفحه 23-34
لیلا ملکی؛ اسماعیل بنی اردلان

4.

کشف امکان مدیریت فرهنگی نظریۀ دریافت و واکنش مخاطب/اثر؛ مورد مطالع ه: اجرای نمایش اژدهاک بیضایی

صفحه 35-46
میرعلیرضا دریا بیگی

5.

عدم بازنمایی در عکاسی فتومونتاژ با تأکید بر انزوا، منطقۀ مدور و احساسی تصمیم گیرنده در نظریۀ ژیل دلوز )آثار جان هارتفیلد و جری اولسمن و باربارا کروگر(

صفحه 47-58
پدرام دادفر؛ حسین اردلانی؛ زهرا گلناز منطقی فسایی

6.

از «بازی معرفت » تا «بازی حقیقت » مقایس های تحلیلی- تطبیقی میان آراء «کانت » و «گادامر » دربارۀ «بازی

صفحه 59-69
مصطفی رستگاری؛ موسی اکرمی؛ اسماعیل بنی اردلان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب